Gravatar

#1 DarkLight 16 år siden

Har lovet en universitetsstuderende til lidt hjælp omkring besvarelser til et spørgeskema.

Så pretty please, afse 5 minutter til dette skema. Så giver jeg øl til næste filmz-fest :)

Link til spørgeskema
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 chandler75 16 år siden

Hmm, jeg er vist desværre for gammel til at besvare (over 30)...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 lagoni 16 år siden

Mmm, gratis øl.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 Scherlund 16 år siden

øl er godt, gratis øl er bedre.
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 16 år siden

Også over 30 :o(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 Thomsen 16 år siden

OM-frickin-gawd, jeg er alt for oldsag!!!!!! Det er altså bare sådan "What"!!! *smiler*
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#7 Skeloboy 16 år siden

nu har jeg svaret...men jeg er simpelthen alt for meget humaniora til at kunne acceptere nogle af spørgsmålene...og jeg kan overhovedet ikke forstå, hvorfor det kan være brugbart...meeen, DarkLight...du skylder sgu en bajer:)
Gravatar

#8 dyg 16 år siden

Jeg glæder mig til den øl :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 rasmusv 16 år siden

Nu har jeg svaret. Men man kan ikke komme udenom der er nogle ret uheldige spørgsmål imellem.

"Hvilke 4 forbehold har Danmark?"
Ja rent teknisk har vi måske 4, men i praksis ugyldiggjorde Amsterdamtraktaten unionsborgskabsforbeholdet, da vi nu er "dobbeltstatsborgere?" og ikke "enkeltstatsborgere" . Der er så 2 rigtige svar til det samme spørgsmål..

"Hvad er fremtiden for de 4 danske forbehold?"
Umuligt at svare på. Det er der jo ingen som ved.

"Når EU fastlægger et mål, eller konkrete retningslinier indenfor et specifikt område, udarbejdes en retsakt i form af et direktiv. Hvor juridisk bindende er disse direktiver for et medlemsland som Danmark?"
Det er svarmulighed to som der fiskes efter. Men det er en blanding af 1 og 2 som er korrekt, fordi spørgsmålet er upræcist stillet. Direktiverne er juridisk bindende og skal ubetinget gennemføres, men implementationsmodellen er op til det enkelte medlemsland.

"Hvornår blev Danmark medlem af EF/EU"
Dum formulering. Danmark blev medlem af european community (EF) i 1973. Med maastrict traktaten i 1993 blev EF en af de tre søjler under den nyligt konstruerede konføderale stat EU. Derfor er der igen to rigtige svar her.

"Hvordan ser du selv din nuværende viden om Danmarks medlemsskab af EU, samt viden om dansk politik generelt,som værende:"
Er et generelt ja/nej (for lidt til at kunne tage stilling/ nok til at kunne tage stilling) spørgsmål. Men der er tre svarmuligheder.

Giv lige de kommentarer videre.
Gravatar

#10 DarkLight 16 år siden

Skeloboy (7) skrev:
nu har jeg svaret...men jeg er simpelthen alt for meget humaniora til at kunne acceptere nogle af spørgsmålene...og jeg kan overhovedet ikke forstå, hvorfor det kan være brugbart...meeen, DarkLight...du skylder sgu en bajer:)

Hvad er der nu galt? :) Og kan jeg betale det af i snaps? Jeg lover at finde noget endnu mere mystisk en dit! :S
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: