Gravatar

#11 Vestas 20 år siden

Men den bliver da ret dyr hos amazon.co.uk, når dansk moms og forsendelse kommer på. Prøv evt. play.com i stedet!

Sopranos hos play
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#12 Bates 20 år siden

Der er vel også rimelig stor chance for at din forsendelse bliver taget i tolden når den kommer fra play.
Gravatar

#13 Vestas 20 år siden

#12 Er der? Mine forsendelser fra play er aldrig blevet taget. De bor jo i England og ikke i USA.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#14 Bates 20 år siden

Det er mine heller ikke, men der har været snak om et par stykker som er blevet snupper i tolden.
Gravatar

#15 filmz-yoshimura 20 år siden

#13 Men de sender fra Jersey, som ligger uden for EU-toldsamarbejdet, og derfor kan du risikere at skulle betale told for varer købt via Play. Der er flere herinde, der har været ude for det nogle få gange, men det meste slipper igennem. Jeg mener også, at de sætter en mærkat på med teksten "taxes prepaid".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#16 Vestas 20 år siden

#15 Okay, det vidste jeg ikke. Men hos play.com skal man i hvertfald ikke betale dansk moms og forsendelse, som man altid skal på amazon.co.uk!

Skriv ny kommentar: