Jeg tror vi er mange der har erfaring med at købe fra Amazon, og jeg gætter på, at de alle er gode. Dog skal du være opmærksom på, hvilken du bestiller fra (da du er sikker på at blive nappet i tolden fra .com), samt at der kommer fragt og dansk moms oveni.
#1 Du kan tjekke på www.dvdcompare.net og se, hvilken aspect ratio den pågældende udgave er i.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#6 Jep, 4-disc re-issue udgaven skulle være den rigtige. Den er både i Anamorphic Widescreen og har 5.1-lyd.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har sku kun gode erfaringer med Amazon.co.uk! Det er fedt at de har så mange pakketilbub.. hvis man f.eks. ska ha sæson 1 af en serie ka man normalt får sæson 2 med til en billiger pris..
#1 filmz-Dennis 20 år siden
Ville bare høre om der var nogen der havde erfaring, med at handle hos amazon?
Jeg overvejer at købe Sopranos 1 sæson, hos dem, men under "technical details" står der intet om det er 4:3 eller 16:9. Hvordan finder man ud af det?
På forhånd tak.
#2 myggen 20 år siden
#3 filmz-yoshimura 20 år siden
#4 filmz-Dennis 20 år siden
Men hvordan kan jeg se hvilken udgave det er?
Clicky
#5 filt 20 år siden
#6 filmz-Dennis 20 år siden
Jeg kom i tvivl, da Axel sælger en R2, fra Australien og det er kun 4:3 format.
#7 filmz-yoshimura 20 år siden
#8 filmz-mr.filmfreak 20 år siden
#9 filmz-Kadann 20 år siden
Ifølge hvem? :)
Ifølge mine egne oplevelser, taler vi omkring 20-25% chance for at blive taget i tolden.
#10 filmz-Bartman 20 år siden