Jeg leder efter en film, som jeg lige pludselig fik flashbacks til. Det er desværre begrænset hvor meget, jeg kan huske, men jeg kan da huske lidt.
Det handler om nogle folk, der bliver lagt ind i nogle små bokse på et eller andet sted, der minder om et sindssyge hospital (tror jeg nok). Når de bliver lagt ind i de bokse, kommer de ud lang tid senere, og de er ikke ældet, men så er de til gengæld i fremtiden (eller fortiden, kan ikke huske).
Jeg kan ikke huske hvornår filmen er fra, men jeg tror ikke den er sindssygt gammel.
Jeg er dog ret sikker på, den er amerikansk/engelsk.
Så vidt jeg husker kommer der også en mand, der skal efterforske, hvad der sker, og jeg mener, at det går du på, om de er rejst i tiden, eller om det bare er fup af en eller anden art.
#8 - Jeg synes ikke den lever op til det indtryk man får når man læser om den og ser traileren. Men den er da udemærket, uden at blive helt høj klasse.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#1 MMB 15 år siden
Det handler om nogle folk, der bliver lagt ind i nogle små bokse på et eller andet sted, der minder om et sindssyge hospital (tror jeg nok). Når de bliver lagt ind i de bokse, kommer de ud lang tid senere, og de er ikke ældet, men så er de til gengæld i fremtiden (eller fortiden, kan ikke huske).
Jeg kan ikke huske hvornår filmen er fra, men jeg tror ikke den er sindssygt gammel.
Jeg er dog ret sikker på, den er amerikansk/engelsk.
Så vidt jeg husker kommer der også en mand, der skal efterforske, hvad der sker, og jeg mener, at det går du på, om de er rejst i tiden, eller om det bare er fup af en eller anden art.
NEJ: Det er ikke Back to the Future
#2 MMB 15 år siden
#3 Highland Park 15 år siden
Jeg har dog ikke selv set den.
En anmeldelse: http://uncut.dk/show_review.php?review_id=1484
#4 filmz-Bruce 15 år siden
#5 MMB 15 år siden
Jeg tror sgu, du har ramt rigtigt, selvom jeg ikke er 100% sikker.
#6 Highland Park 15 år siden
#7 Bony 15 år siden
#8 Kruse 15 år siden
#9 Åkepool 15 år siden
#8 - Jeg synes ikke den lever op til det indtryk man får når man læser om den og ser traileren. Men den er da udemærket, uden at blive helt høj klasse.
#10 MMB 15 år siden