#9: Haha, jeg er skam ældre end dig og tænkte, at det, for ikke at bruge for meget tid på at lede forgæves, kunne være smart at checke udvalget på forhånd. ;)
Hvad med IKEA? Laver de ikke noget i en lignende størrelse?
Mht. Nørrebros Indramning, så afhænger prisen ret meget af, hvad der skal gøres. En almindelig indramning i sort træ og med museumsglas burde ikke løbe op i ret meget mere end 400-500kr.
For 1000kr kan man få indrammet en af de store italienske "2-sheets" (100x140cm) hos dem.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Du bare købe en ramme som er større og så skille den af, save den til og lime den fast.
Ja, det var selvfølgelig også en mulighed.
Thomsen (12) skrev:
Hvad med IKEA? Laver de ikke noget i en lignende størrelse?
Mht. Nørrebros Indramning, så afhænger prisen ret meget af, hvad der skal gøres. En almindelig indramning i sort træ og med museumsglas burde ikke løbe op i ret meget mere end 400-500kr.
Ikea's Ribba er enten 50x70 eller 70x100, og vil helst ikke have for meget hvid kant. Men det kunne da være at jeg alligevel lige skulle smutte forbi Nørrebros indramning i morgen.
#12: Hvad er museumsglas? Er det glas med minimalt genskin? Jeg skal have repareret rammen på et antikt spejl hos dem, så jeg er da glad for at høre, at det ikke er så dyrt igen.
#13: Om ikke andet kan det være, at de kan finjustere målene på en Ribba (hvorfor mon det lyder som et kondommærke?) for dig.
#14 - Ja, der er et eller andet lag i, der mindsker genskin, og så bør der også være noget UV-filtrering af en art (så plakaten ikke mister farver pga. sollys).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#11 Highland Park 15 år siden
#12 Thomsen 15 år siden
For 1000kr kan man få indrammet en af de store italienske "2-sheets" (100x140cm) hos dem.
#13 Bates 15 år siden
Ja, det var selvfølgelig også en mulighed.
Ikea's Ribba er enten 50x70 eller 70x100, og vil helst ikke have for meget hvid kant. Men det kunne da være at jeg alligevel lige skulle smutte forbi Nørrebros indramning i morgen.
Det bliver en travl mandag.
#14 Highland Park 15 år siden
Jeg skal have repareret rammen på et antikt spejl hos dem, så jeg er da glad for at høre, at det ikke er så dyrt igen.
#13: Om ikke andet kan det være, at de kan finjustere målene på en Ribba (hvorfor mon det lyder som et kondommærke?) for dig.
#15 Thomsen 15 år siden
#16 Bates 15 år siden