#1: Jeg kan anbefale dig et besøg hos Nørrebros Indramning på Blågårdsgade 13. :)
Selv har jeg kun ganske lidt erfaring med butikken, men jeg har fået dem anbefalet fra flere kanter. De fremstiller desuden selv rammer til ethvert formål, så du kan bare give dem målene, så laver de en til dig. Hvad det koster, har jeg ingen anelse om.
Kender den godt, og har også fået rammet en del billeder ind hos dem. De laver et ganske fornuftigt stykke arbejde, og jeg kan også kun varmt anbefale dem.
Problemet er bare at et 60x84cm billede hurtigt løber op i en tusind kroner, og jeg synes ikke lige, at jeg har finanserne til det pt.
Men det er måske den eneste mulighed, hvis der ikke findes forhandlere af lidt billigere rammer.
#5: Det anede mig, at prisen ville være i den størrelsesorden, men du kan jo evt. lede hos forhandlere af antikviteter, hvis du ikke har noget imod at købe en brugt ramme.
#1 Bates 15 år siden
Har lige købt den fine CPH:DOX plakat, men hvor dælen finder man en ramme der er 60x84cm. Dem jeg kan finde er kun til butiksbrug.
Er der nogle som kan hjælpe.
Det skal helst være en sort træramme, hvis det er muligt.
På forhånd tak.
#2 Lady Arwen 15 år siden
Sorry nej ved ikke lige, hvor man kan købe sådan nogle henne!
#3 Bates 15 år siden
#4 Highland Park 15 år siden
Selv har jeg kun ganske lidt erfaring med butikken, men jeg har fået dem anbefalet fra flere kanter. De fremstiller desuden selv rammer til ethvert formål, så du kan bare give dem målene, så laver de en til dig. Hvad det koster, har jeg ingen anelse om.
#5 Bates 15 år siden
Problemet er bare at et 60x84cm billede hurtigt løber op i en tusind kroner, og jeg synes ikke lige, at jeg har finanserne til det pt.
Men det er måske den eneste mulighed, hvis der ikke findes forhandlere af lidt billigere rammer.
#6 Highland Park 15 år siden
#7 Bates 15 år siden
#8 Highland Park 15 år siden
Der er forresten snart julemarked: http://www.ravnsborggade.dk/LOPPEMARKED.antik.php
#9 Bates 15 år siden
Ej tak. Det gør det hele en del nemmere :)
#10 Nicki52 15 år siden
Du bare købe en ramme som er større og så skille den af, save den til og lime den fast.