Gravatar

#1 AP 15 år siden

Der er en bestemt scene fra en film jeg så i min barndom, der bliver ved at hjemsøge mig :-)

Jeg husker at scenen gjorde meget indtryk på mig. Så vidt jeg husker handler den om en psykisk syg mor, der i vanvid og desperation lukker sin søn og spædbarn inde i et skab. Hun kommer først lang tid senere og lukker dem ud, og da er spædbarnet dødt og sønnen helt udsultet..

Jeg aner ikke hvorfor jeg husker den, udover at det var en voldsom oplevelse dengang. Jeg vil virkelig gerne vide hvilken film den kommer fra.. er der nogen der har en ide selvom det er lidt langt ude??

(mener at den foregår i sort/hvid)
Gravatar

#2 davenport 15 år siden

Held og lykke ;)
IMDB search på plot under son locked in closet, desperate mom gav 0 resultater...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 Steffan Rasmussen 15 år siden

Kan vi få et ca. tidspunkt du har set filmen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4 AP 15 år siden

#2 hehe ja, jeg har heller ikke selv kunne støve noget frem..

#3 puha, ja det må have været omkring midt i halvfemserne.. jeg har en ide om at filmen er meget ældre. Jeg kan ikke huske om det er en stumfilm, men ja, den var i hvert tilfælde sort/hvid. Drengen i filmen har nok været omkring 5-6 år.

kan desværre kun huske den ene scene.. :/

Gravatar

#5 PredatorX 15 år siden

AP (1) skrev:
(mener at den foregår i sort/hvid)

Bruce! Where you at?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6 davenport 15 år siden

LOL :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: