Gravatar

#1 SpielbergFreak 20 år siden

Hey der jeg er stadig ikke kommet 100% ind i min Mac.

Jeg skal ligge nogle billeder ud på et forum, og de må kun være en hvis størrelse. Hvordan gør jeg billederne mindre uden at beskære dem, så at sige skal de jo laves i "dårligere" kvalitet.
Gravatar

#2 azathoth 20 år siden

clicky!

Sorry, ku ikke lade være... just ignore me ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 filmz-makaveli 20 år siden

hvilke billedbehandlings program har du?? photoshop cs??
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#4 SpielbergFreak 20 år siden

iPhoto, jeg skal ikke lave alt muligt hurlumhej, jeg skal bare nedformatere kvaliteten (det var lige et selvopfundet udtryk) aner ikke hvad man kalder det.
Gravatar

#5 SpielbergFreak 20 år siden

HAHAHA kunne sgu ikke lade være at grine:-)

Men det er nu Mac der er for de store drenge!
Gravatar

#6 filmz-makaveli 20 år siden

jeg tror ik du kan gør det i iPhoto... jeg arbejder med photoshop, så jeg ved det kan lade sig gør der :)
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#7 elwood 20 år siden

I was going to say something, but the two devils on my shoulders say something else.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 Lestat 20 år siden

Du kan i iPhoto vælge billederne og i menuen "Del" vælge "Eksporter". Her kan du så bla. ændre på størrelsen af billedet.

Et andet godt program til lettere billedbehandling/konvertering på mac er sharewareprogrammet GraphicConverter - du kan hente det her: klik
Gravatar

#9 SpielbergFreak 20 år siden

Du kan i iPhoto vælge billederne og i menuen "Del" vælge "Eksporter". Her kan du så bla. ændre på størrelsen af billedet.

KANON! Det var lige det jeg ledte efter. Tak

Skriv ny kommentar: