Gravatar

#1 JannikAnd 20 år siden

Hej drenge... og Lagoni

Jeg har stærke overvejelser, der ønsker at jeg køber første sæson af HBO's (I ved, dem med Sopranos og Deadwood) Carnivàle. Normalt foretrækker jeg at købe disse boks-sæt i reg 1, men reg 2 er i dette tilfælde en del billigere og har tilmed danske subs. I følge dvdcompare er de to versioner næsten identiske, men jeg ønsker alligevel et råd herfra. Hvad skal en ung mand gøre?

På forhånd tak

Jannik Andersen
Gravatar

#2 filmz-Bruce 20 år siden

Køb region 2'eren. Det er virkelig god kvalitet!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 JannikAnd 20 år siden

Tak for godkendelsen, brucie. :) Den er hermed bestilt. Glæder mig til at ligge ude i solen og se den på vores nye transportable DVD-afspiller.

Så må Deadwood vente til næste gang. :)
Gravatar

#4 filmz-Bruce 20 år siden

#3 Sålænge du ikke springer over :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 JannikAnd 20 år siden

Det gør jeg ikke. Sad i et dilema med de to serier, men Carnivàle vandt, da jeg kunne købe den billigt med gratis forsendelse. Men jeg må indrømme, at jeg er gået lidt HBO-amok. Har også "Six Feet Under", "Curb Your Enthusiasm" og "Oz" i kikkerten. Og så ejer jeg i forvejen "Sopranos".
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Har vi andre ikke noget at skulle have sagt ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#7 JannikAnd 20 år siden

Jo, hvad vil du sige? :) - Jeg kan jo stadig nå at afbestille, hvis du skulle bevise bruces fejlmelding. :)
Gravatar

#8 ks 20 år siden

#5 - Du kan roligt tilføje "The Wire" til din 'kikkert'! Og så burde den efter min mening også tilføjes ret højt på ønskelisten.. Uden sammenligning den bedste politi/krimi-serie jeg nogensinde har set.
Gravatar

#9 JannikAnd 20 år siden

Jeg vil undersøge sagen. :)
Gravatar

#10 JannikAnd 20 år siden

Nu hvor vi er ved HBO, må jeg lige sige, at deres ny store satsning, "Rome", lover uanmindelig godt. Har lige set traileren, og det ser virkelig intenst og storslået ud.

Skriv ny kommentar: