Gravatar

#1 JannikAnd 15 år siden

Hejsa!

Så har jeg atter brug for hjælp. Jeg har netop startet min læseferie med et kæmpe handikap. Min Mac Book gir den som joker. Når jeg starter den står den bare og tænker og kommer aldrig videre til desktop.

Andre der har oplevet lign. og evt. har gode råd?

På forhånd tak,
Jannik
Gravatar

#2 Highland Park 15 år siden

#1: Jeg har oplevet noget lignende med min bærbare PC, og noget så enkelt som at skifte strømtilførsel løste problemet. Jeg kan dog ikke huske, om jeg gik fra batteri til stikkontakt eller omvendt. Hvorfor problemet opstod, aner jeg virkelig ikke.

Jeg er faktisk ret sikker på, at jeg fjernede batteriet, så det må være det første...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 natterjack 15 år siden

Smid din Mac installationsdvd i, hold C nede under opstart og tag et kig på de værktøjer, du får adgang til der. Fx "disk utility" (repair disk) og "repair tool".
Gravatar

#4 JannikAnd 15 år siden

#2 - Desværre. Ser stadig blot et skide æble og en "loader", der tænker forevigt.
Gravatar

#5 JannikAnd 15 år siden

#3 - Gik heller ikke. Nu har den tilmed ædt DVD'en.
Gravatar

#6 Kochie 15 år siden

#5: Genstart din mac og hold c i bund fra du har trykket på startknappen. Din computer burde diskværktøjet op - uagtet om der er en skive i maskinen eller ej.
Gravatar

#7 filmz-Bruce 15 år siden

Der er mange diskussioner vedrørende "hangs". Men der er ikke mange, hvor løsningsforslagene virker synes jeg :/
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: