Gravatar

#11 davenport 17 år siden

den her er garantert så lydløs, at den suger vakuum i stuen!! ;)

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 Yoda 17 år siden

Suger vakuum? Det er jo en våd drøm af en maskine ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 MouseMickey 17 år siden

#6 Jeg kan afspille Mp3 og se Divx film med undertekster fra en usb-pen.. Ved ikke om det er anderledes med en ekstern harddisk.. Det er ikke en funktion jeg benytter særlig meget...
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#14 chandler75 17 år siden

Kan jeg i øvrigt bare tage dvd-afspilleren, jeg ikke er tilfreds med, med ned i Føtex? (den har jo været pakket ud og afprøvet). Jeg ved, der er 14 dages returret ved køb over nettet, men det samme gælder vist ikke nødvendigvis ved køb i butik?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 filmz-Kadann 17 år siden

#14 -

Mon ikke de tager den retur? Jeg har aldrig oplevet andet fra Dansk Supermarked, hvis man ønskede pengene retur.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#16 Confused101 17 år siden

#14 Du skal med sikkerhed have alle dele med (naturligvis). Og jeg vil også tro det skal være i den originale emballage. Har selv byttet et par gang. Har dog pakket det så godt ind, man ikke har kunne se det har været åbnet.
Gravatar

#17 chandler75 17 år siden

# 16 Jeps, jeg har gemt alt den originale emballage. Jeg købte et par høretelefoner ved samme lejlighed, som jeg også gerne vil kunne returnere, da jeg ikke er tilfreds med kvaliteten, men der blev jeg nødt til at rive noget af inderpappen i stykker for at få dem ud...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#18 El vez 17 år siden

Du behøver vel ikke fortælle dem at du har afprøvet dvd afspilleren. Bare aflever den tilbage i emballagen og sig til dem det var et fejlkøb. De bør give dig pengene tilbage i så fald.

Jeg købte engang en PS2 i føtex og leverede den tilbage efter jeg havde brugt den, da den larmede for meget. Den forklaring godtog de og jeg fik pengene retur, endda selvom den havde været i brug.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#19 chandler75 17 år siden

Så fik jeg i hvert fald indtil videre penge tilbage for den billige fra Føtex - det var nu ikke sådan lige til.

Han spurgte, om den havde været brugt, og jeg sagde, den havde været testet, men at reg. 1 hakkede og at den larmede. Han mente så, at så snart den havde været sat til, havde den været brugt - underforstået: jeg kunne ikke få penge tilbage. Jeg sagde så, at den jo ikke levede op til det, jeg var blevet lovet (det var samme ekspedient, som havde solgt mig den for 10 dage siden) - at den kunne afspille reg. 1 (i ordentlig kvalitet).

Han måtte så ringe til sin chef, der - get this - fortalte ham, at ingen af deres dvd-afspillere var kodefri (passer selvfølgelig ikke). Jeg mindede så ekspedienten om, at det skulle de jo sige (også selvom han havde sagt noget andet for 10 dage siden, men jeg kendte åbenbart deres firmapolitik bedre end ham...). Nå, men det endte med, at han vist løb tør for argumenter, og jeg fik mine 300 dask tilbage...
Gravatar

#20 davenport 17 år siden

Bilka har en HDMI afspiller til 350,- hvis det er?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: