Gravatar

#1 filmz-makaveli 20 år siden

Jeg har brug for hjælp.. Jeg skal finde ud af hvornår britney spears, paris hilton og madonnas chihuahua er født!! er der nogen der kan hjælpe??
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#2 filmz-makaveli 20 år siden

måske ik født.. men hvornår de blev købt!
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#3 filmz-Munk 20 år siden

Hvad dælen er det for en syg eksamen du skal op i??
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#4 filmz-makaveli 20 år siden

hehe opgaven går ud på vi skal skabe en oplevelse! vi har lavt en hjemmeside hvor der foregår en helt masse... en oplevelse!! :) vores målgrupper er piger med små hunde.. det er derfor...
Gravatar

#5 Outbound Sith 20 år siden

Det er nok ikke en paratviden, som folk her på forummet lige sidder inde med. Men du kan da sikkert finde det ved at søge på Google...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#6 filmz-makaveli 20 år siden

jeg ved det--- det KUNNe jo være der nogen var britney spears fan... hun har jo trods alt lavet "crossroads" (he he)
Gravatar

#7 filmz-Loft 20 år siden

#6 - Ja, og den 'elsker' vi hende for ;)
Gravatar

#8 filmz-ataris 20 år siden

At lave en britney spears hjemmeside :( - er der ikke nok i verden?
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#9 filmz-makaveli 20 år siden

der kan aldrig væk nok... så er vi oppe på 1000001 sider! :D
Gravatar

#10 gi-jones 20 år siden

Hvilken slags skole er det lige præcis du går på???

Og kan vi så ikke snart blive enige om at starte vores emner med noget andet end "Hjælp!!!"
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: