Gravatar

#1 filmz-atari 18 år siden

Hej

Jeg er igang med mit afsluttende eksamensprojekt, hvor jeg skal lave en markedsanalyse om folks brug af internettet i både Danmark og Holland.

Jeg har lavet et online spørgeskema der er meget let og overskuelig at svare på, og tager max 3 min. Hvis i har lyst til at hjælpe mig med at besvare denne, vil jeg være meget taknemmelig.

På forhånd Tak

Thomas Ahlers

Link: Spørgeskema
Gravatar

#2 filmz-patrickmoog 18 år siden

Besvaret. :)
Gravatar

#3 McPeter 18 år siden

Besvaret. :-) held og lykke med det...

Ps. Synes der ved næsten alle spørgmål manglede et felt til "Andet" så man selv kunne skrive på - det plejer at være godt til hvis man som ophavsmand til et spørgeskema skulle have glemt en mulighed eller simpelthen ikke tænkt på den. Bare en tanke til evt. at forbedre dit spørgeskema. IMO er dit skema lidt for "lukket", mens et skema der slet ikke giver svarmuligheder ville have været for "åbent"... Håber du forstår hvad jeg mener. :-) Kan ikke lige huske nogle af titlerne, men man kan finde nogle ganske gode bøger om hvordan man skriver projekt og/eller laver interviews og andre undersøgelser.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4 chuck 18 år siden

Besvaret
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#5 jessup 18 år siden

besvaret - hvis det er gymnasialt niveau tror jeg at skemaet er over niveau.
This is just until June
Gravatar

#6 Benway 18 år siden

Ditto. Held og lykke med projektet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#7 rockysds 18 år siden

Besvaret herfra...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#8 dyg 18 år siden

Besvaret. Angående internetforbindelse, så burde det vel være i intervaller i stedet for så hårdt stillet op, jeg har selv 4.5mbit, hvilket ikke passede ind.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 mini_jette 18 år siden

Done... Held og lykke med projektet..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 18 år siden

Besvaret ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: