Vi kæresten er kommet i tanke om en film, da vi så Butterfly Effect i dag ... Men kan kun huske lidt af handlingen, og slet ikke titlen >_<
Noget med en skov - rumvæsener måske? Noget med noget forgiftet vand, whatever, og en fyr der vist nok kunne redde verden?.. Hun kan ikke rigtig huske særligt meget, men nok til at blive irriteret over ikke at vide hvilken film ...
Hilfe bitte, hun kan huske følgende ^_^
En flok bliver forgiftet fra noget vand/vandtank, de skal så ud i skoven for at finde en der ikke er helt normalt, fordi han er den eneste der kan kredse/hjæp dem ... Han har så et dyr inde i sig som han skider ud... Og så er der også noget sne og en snescooter ...
Det er faktisk en film, der er ret fin - i den første halve times tid.. Så går det gevaldigt ned ad bakke derefter og ender med en film helt i bunden af skalaen, der overhovedet ikke kan finde rundt i sig selv og sit univers.
Om bogen (en Stephen King, mener jeg) er lige så, det aner jeg ikke :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
I øvrigt kunne jeg meget godt lide visualiseringen af ham den enes sind.
Det kunne være jeg skulle prøve at læse bogen. Jeg har "lige" læst Knogler (Bag of Bones) af King som en af de første King-bøger i jeg ved ikke hvor mange år, og den var jeg faktisk super glad for.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 PHP-Ekspert Thoroughbreed 12 år siden
Vikæresten er kommet i tanke om en film, da vi så Butterfly Effect i dag ... Men kan kun huske lidt af handlingen, og slet ikke titlen >_<Noget med en skov - rumvæsener måske? Noget med noget forgiftet vand, whatever, og en fyr der vist nok kunne redde verden?.. Hun kan ikke rigtig huske særligt meget, men nok til at blive irriteret over ikke at vide hvilken film ...
Hilfe bitte, hun kan huske følgende ^_^
En flok bliver forgiftet fra noget vand/vandtank, de skal så ud i skoven for at finde en der ikke er helt normalt, fordi han er den eneste der kan kredse/hjæp dem ... Han har så et dyr inde i sig som han skider ud... Og så er der også noget sne og en snescooter ...
Weeeeeird, kan I ikke hjælpe?
tl;dr
Hvilken film tænker min kæreste på?
#2 HonoDelLoce 12 år siden
Det med at skide noget ud lyder i hvert fald som den :) Og den handler om rumvæsener i en skov ;)
#3 PHP-Ekspert Thoroughbreed 12 år siden
Hun synes du er genial ... Jeg er mere skeptisk, for nu er jeg indlagt til en film der handler om at skide i skoven ^_^
#4 HonoDelLoce 12 år siden
Om bogen (en Stephen King, mener jeg) er lige så, det aner jeg ikke :)
#5 JannikAnd 12 år siden
#6 davenport 12 år siden
#7 davenport 12 år siden
#8 HonoDelLoce 12 år siden
Ganske enig!
I øvrigt kunne jeg meget godt lide visualiseringen af ham den enes sind.
Det kunne være jeg skulle prøve at læse bogen. Jeg har "lige" læst Knogler (Bag of Bones) af King som en af de første King-bøger i jeg ved ikke hvor mange år, og den var jeg faktisk super glad for.
#9 tiany 12 år siden
Damian Lewis gør alt +1