Gravatar

#1 Batsy 13 år siden

Jeg har haft den her gyser i tankerne i alt for lang tid og må vide hvad den hedder og sådan her er plottet sådan cirka, bemærk jeg så ikke det hele af den fordi jeg var bange og var kun 11-13 da jeg så den ;P

Det forgår i en skov hvor der er 5 unge mennesker, som bare camper for hyggens skyld og så bliver en af pigerne mærkelig og syg, og derefter bliver hendes kæreste os helt mærkelig og opføre sig mærkeligt, og så er det noget med de lukker dem inde i campingvognen, og så om natten når 2 af hovedpersonerne er gået end tur og der end som bliver, bliver så taget af de 2 som var inde i campingvogn, og pigen kommer frem med noget klamt levende suge agtigt ansigt, som så transpotere et eller andet i munden på ham så han bliver os mærkelig

og det skal siges når de kiggede i pigens mund, så havde hun så vidt jeg husker en sort mund og insekter nede i hende

anyone som måske har en anelse på hvad den hedder eller noget, det lidt en mærkelig beskrivelse men det jeg kan huske fra den og er sikker på den en gyser da den var blevet forbudt over 15 år i fjernsynet, og vidst ved midnat og den var ligefrem ikke noget jeg skulle have set klokken lort om natten ;P

tak på forhånd
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2 Asger 13 år siden

Kunne være 'Cabin Fever'
Gravatar

#3 BN 13 år siden

#1:

Jeg ved ikke, hvad det er for en film. Men ligeså snart du har fundet ud af det, vil jeg gerne have det at vide, så jeg kan notere titlen på den. Jeg vil nemlig gerne undgå at se den - nogensinde.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4 misuma 13 år siden

Min første tanke var også 'Cabin Fever', men den afviger fra din beskrivelse. Går lige i tænkeboksen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5 Batsy 13 år siden

misuma (4) skrev:
Min første tanke var også 'Cabin Fever', men den afviger fra din beskrivelse. Går lige i tænkeboksen.

Danke

det ikke Cabin fever

Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 13 år siden

No wonder, Cabin Fever er en komedie og ikke en gyser =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 rammy 13 år siden

Er det The Black Waters of Echo's Pond?
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#8 Batsy 13 år siden

rammy (7) skrev:
Er det The Black Waters of Echo's Pond?

Nej det skal siges at det ikke en film som er blevet lavet i de sene 00'ere i 2000

Gravatar

#9 rammy 13 år siden

Hm, du bliver nok nød til at prøve at komme med nogle flere/bedre ledetråde?
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#10 Batsy 13 år siden

rammy (9) skrev:
Hm, du bliver nok nød til at prøve at komme med nogle flere/bedre ledetråde?

Har ikke flere, det er det jeg kan huske fra filmen da jeg så kun halvdelen af den som 12 årig og det er jo ved at være lidt tid siden

Its a dead end and let it be dead

Skriv ny kommentar: