Jeg har set en film for msnge år siden, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad den hedder... Jeg kan kun huske små bidder fra den, men håber på at kunne få noget hjælp ud fra den smule jeg kan huske!
Det handler vist om en dreng som finder en eller anden ting. Hvad det er kan jeg ikke huske, men han kommer ud i problemer, og en cykelbande kører efter ham, så kommer han ned i en stor brønd. Så falder han vist ned igennem noget vand (??) og lander i en skov, hvor nogle kænguru-tingester hopper rundt, og kæmper med hinanden med superevner..
Er det en som du har set og kan huske, måske en liiiiille smule mere end mig? det er godtnok lang tid siden jeg har set den, men den ser ikke særlig god ud hehe...
#1 filmz-Solevad 20 år siden
Jeg kan kun huske små bidder fra den, men håber på at kunne få noget hjælp ud fra den smule jeg kan huske!
Det handler vist om en dreng som finder en eller anden ting. Hvad det er kan jeg ikke huske, men han kommer ud i problemer, og en cykelbande kører efter ham, så kommer han ned i en stor brønd. Så falder han vist ned igennem noget vand (??) og lander i en skov, hvor nogle kænguru-tingester hopper rundt, og kæmper med hinanden med superevner..
Håber i kan hjælpe..
#2 filmz-karlerminven 20 år siden
What is a not-joke?
#3 filmz-Solevad 20 år siden
men det er de der småting jeg kan huske, hehe...
#4 filmz-lbw 20 år siden
Resten er vist Power Rangers efter en joint.
#5 vapor 20 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0120479/
#6 filmz-Solevad 20 år siden
#7 filmz-lbw 20 år siden
#8 filmz-Solevad 20 år siden
#9 vapor 20 år siden
#10 filmz-Solevad 20 år siden