Kender én med filmkvaler - hun mangler en titel og mit hovede er fyldt med snot og en visdomstand der dunker, så jeg kan ikke tænke. Hun skriver således:
Kom lige til at tænke på mit mareridt i film form som barn. Kan ikke huske handlingen andet end at den IKKE var for børn, men jeg skulle jo absolut se den... Kan huske en scene hvor en lang alienagtig tynd ting (lignede vist lidt den der alien der kommer ud af maven i "Alien" filmene) kom op af en vask og bed sig fast i ansigtet på skuespilleren... det var et mørkt rum evt en lade eller noget lign. Kunne virkelig godt tænke mig at se den igen og sikkert konstatere at den er maga plat og slet ikke uhyggelig...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1 wimmie 16 år siden
Hun skriver således:
Kom lige til at tænke på mit mareridt i film form som barn.
Kan ikke huske handlingen andet end at den IKKE var for børn, men jeg skulle jo absolut se den... Kan huske en scene hvor en lang alienagtig tynd ting (lignede vist lidt den der alien der kommer ud af maven i "Alien" filmene) kom op af en vask og bed sig fast i ansigtet på skuespilleren... det var et mørkt rum evt en lade eller noget lign.
Kunne virkelig godt tænke mig at se den igen og sikkert konstatere at den er maga plat og slet ikke uhyggelig...
#2 wimmie 16 år siden
#3 Spanner 16 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0094761/
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#4 wimmie 16 år siden
#5 Highland Park 16 år siden
[url= monsters, aliens and other foul creatures. By Clara.[/url]
Tjek især 1:32: "Oh yeah!" :D
#6 Bony 16 år siden
"The Blob" er eftersigende repræsenteret ved 2:19. Har dog ikke selv set den.