Ok...der er ikke meget at lege med her, men her er hvad jeg husker:
To personer er flygtet fra et sted, og er på et tog. Her får den ene revet armen af. Ham, der får revet armen af hedder Manny eller noget i den stil. Jeg tror det er med Steve McQueen.
Den er nok fra 70'erne, men kan også være 60'erne og 80'erne
Den var ellers på DRHD for nogle få dage siden, for der så jeg den nemlig og det var også en 15-20 år siden jeg sidst så den, men den holder da stadig syntes jeg :)
Jeg har set Eric Roberts irl.... synes jeg lige I skulle vide :P
Men jeg husker også denne film - så den for en del år siden og jeg var inde i en periode hvor jeg elskede film der foregik på tog :D Rigtig fed film som jeg egl. også godt kunne tænke mig at se igen.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1 Skeloboy 15 år siden
To personer er flygtet fra et sted, og er på et tog. Her får den ene revet armen af. Ham, der får revet armen af hedder Manny eller noget i den stil. Jeg tror det er med Steve McQueen.
Den er nok fra 70'erne, men kan også være 60'erne og 80'erne
#2 Steffan Rasmussen 15 år siden
Roberts fik faktisk en Oscar-nominering for rollen, og blev dermed Oscar-nomineret før søster Julia.
#3 Skeloboy 15 år siden
Kan se den var nomineret til en palme og at Jon Voigt vandt en Globe...desværre må jeg ikke købe flere film...:)
#4 MuManden 15 år siden
#5 Skeloboy 15 år siden
#6 MuManden 15 år siden
#7 wimmie 15 år siden
Men jeg husker også denne film - så den for en del år siden og jeg var inde i en periode hvor jeg elskede film der foregik på tog :D
Rigtig fed film som jeg egl. også godt kunne tænke mig at se igen.
#8 lyspunkt 15 år siden