Gravatar

#1 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg sad her til aften og så den hersens Kodenavn Mercury på DR1..

Problemet er så, at jeg synes der mangler en scene.. Som jeg så efterfølgende godt kan huske faktisk er fra en anden film.. Men jeg kan BARE ikke komme i tanke om, hvilken film det er..

Det eneste jeg lige kan beskrive er scenen jeg kan huske, hvor denne her lille dreng, som har set noget (eller måske faktisk kun hørt?) pludselig står og pisser i bukserne fordi han genkender The Bad Guy (måske kun via stemmen..) - som vor helt (eller heltinde) så ligger mærke til..

Hjææææææælp..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2 elwood 17 år siden

Argg hva dælen er det nu den hedder jeg kan også huske den scene.

Nej Drengen ser The Bad Person han har vidst en Snak med The Good Person og så er det han netop ser drengen piss i bukserne og bliver klar over den er gal.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 HonoDelLoce 17 år siden

Ja ! Lige præcis .. Hvordan .. Jamen .. Iiih...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 elwood 17 år siden

Ransom måske ?

Prøver bare at komme i tanker om det, jeg tror nemlig det er en kidnapnings film.
Gravatar

#5 HonoDelLoce 17 år siden

Yup, det er fuldstændig rigtigt ! :D Woup woup, aftenen er reddet :D
Gravatar

#6 elwood 17 år siden

Hvor vildt hvis det var rigtig gættet, jeg kan bare huske at
Gary Sinise er hjemme ved Mel Gibson for at få pengene, og så er knægten der vidst også, og Gary skal jo blive afsløret som kidnapperen, og der mente jeg nemlig svagt og ku huske drengen pisser i bukserne

Jamen jeg da bare glad for at ku hjælpe, må indrømme jeg troede det var center der havde oprettet endnu et fucked up indlæg igen da jeg så overskriften 8-)
Gravatar

#7 filmz-bullettooth 17 år siden

fed overskrift! kender scenen, mine penge er på elwood.
--------- for rent ---------
Gravatar

#8 filmz-DocDoom 17 år siden

Øv, jeg vidste det også! Jeg var ikke hurtig nok...

Uden yderligere sammenligning er der en tilsvarende scene i The Man Who Fell To Earth
http://www.imdb.com/title/tt0074851/ da rumvæsenet spillet af Bowie første gang viser sin jordiske kæreste, hvordan han virkelig ser ud. Da mister hun kontrollen over sin vandbæver.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#9 filmz-bullettooth 17 år siden

vandbæver....!! LOL
--------- for rent ---------
Gravatar

#10 filmz-DocDoom 17 år siden

Jeg erindrer også svagt at have set det i andre film. Da svaret der efterlystes nu blev fundet efter så få indlæg, så lad os dedikere denne tråd i film-urinens tegn. Hvilke gode tisse-scener findes der i film? (Og nej, jeg tænker ikke på kinky film)

:-)
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: