Gravatar

#1 azathoth 18 år siden

Lå i en feberdrøm i nat i tænkte på en film/tv-serie jeg engang havde set, som jeg godt kunne tænke mig lidt hjælp til at komme på titlen. Genren er gyser/horrer, muligvis med lidt komedie-elementer.

Med fare for at jeg blander min til tider lidt for aktive fantasi ind i det, så kan jeg bl.a. huske at der i filmen er et hotel, som har en ret striks hotelmutter, der er meget efter sin mand. Det viser sig senere at hun er en eller anden form for monster, som bl.a. dræber manden og er ude efter hovedpersonen. Giver det overhovedet mening? Jeg har et meget konkret billede på min indre nethinde om kvinden der står i hotellet, med lange tentakler istedet for arme...

Help me, Obi-Wan Kenobi!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#2 chandler75 18 år siden

Carpenters "In the Mouth of Madness"?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 evermind 18 år siden

Ville også være mit umiddelbare bud. Glimrende film, i øvrigt! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4 azathoth 18 år siden

Den er hermed bestilt, så får vi at se! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#5 Bohemian 18 år siden

In the mouth of madness er en rigtig fed film : )
Og ja det lyder skam også som den
Free in serenity.
Gravatar

#6 dyg 18 år siden

Tror også lige, at jeg bestiller den. Tak for heads up :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 davenport 18 år siden

Selvfølgelig er det den.
Her er den gamle dame: http://images.evalu8.org/images/Frances-Bay.jpg
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 Bohemian 18 år siden

Kan den fås med dk tekst ?
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: