Gravatar

#1 Yoda 21 år siden

Jeg så for nogle år siden en film, jeg desværre ikke længere kan huske titlen på. Måske nogle her på stedet, kan være behjælpelig.

Det er en gyser.

Plottet, hvad jeg kan huske af det, er som følger:
Et ægtepar/kærestepar - med børn - køber/lejer et gammelt hus, der er besat. Familien drives til vanvid, hvorefter de flygter fra huset. Den sidste scene i filmen, jeg kan huske, er, at en skorsten/mur vælter og begraver familien i en dynge af sten. Der er desuden noget med et loftsværelse, hvor der er en gammel dame, hvis jeg ikke husker helt galt. Er der nogle bud?

Det er ikke "The Amityville Horror"!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#2 filmz-Daedalos 21 år siden

Først tænkte jeg lige på "The Others", men den er jo forholdsvis ny, med et par år på bagen. Her er et par bud.

Burnt Offerings

Cold Creek Manor

Watcher in the woods

#3 Yoda 21 år siden

Tak for de gode forslag. Jeg vil straks se, om jeg kan skaffe filmene og få dem set. Det ville være lækkert, hvis "min" var blandt de tre.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 Yoda 21 år siden

Det var "Burnt Offerings" - tak for hjælpen, jeg har været på jagt efter den i lang tid.

Nu er den bestilt hos Axelmusic :-)
Gravatar

#5 filmz-Daedalos 21 år siden

hehe... det var så lidt .. man hjælper altid hvor man kan :)

Skriv ny kommentar: