Gravatar

#1 the_paki_don 9 år siden

Hola Bitches!

Spanish News Team's top story:

Jeg har lavet endnu en scene til Skyd Rollen konkurrencen og håber på, at folk vil smutte forbi og smide et like og en kommentar!

http://www.onlinecasting.dk/skydrollen/visaudition...

Tangled kommer op i næste uge og så tror jeg vist, at jeg er færdig med konkurrencen, der slutter om ti dage, så håber på så mange stemmer inden den tid!
Gravatar

#2 Åkepool 9 år siden

Så har jeg liked et par film og smidt en ultrakort kommentar.

Jeg synes fandme du gør det godt, det skider jeg på. Det kan da ikke vare længe, før vi skal i Imperial for at se dig :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 the_paki_don 9 år siden

Altså, jeg har da lige for nyligt været inde og se Spider-Man 2 i Imperial!

Nå, det var ikke det, du mente... :P
Gravatar

#4 Åkepool 9 år siden

the_paki_don (3) skrev:
Altså, jeg har da lige for nyligt været inde og se Spider-Man 2 i Imperial!

Nå, det var ikke det, du mente... :P


Jo da, den så jeg så bare i Atlas i Rødovre. Men så må jeg se dig i Imperial til X-Men istedet ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 Space Monster 9 år siden

Det starter skide godt! Jeg er mega imponeret!
Desværre mangler jeg de ekstreme ansigtsudbrud i slutningen. Ansigtsudbrud som Bale ganske enkelt gør til episk skuespil.
Det er en fremragende video. Mangler dog det sidste "overspil" for at det er perfekt.
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#6 the_paki_don 9 år siden

Fuldstændig enig.

Jeg synes, at det begynder at glippe lige før "Tonight I just had to kill a lot of people" og så svinger det lidt op og ned.

Omkring det punkt så vendte jeg mere mod "min egen version", fordi jeg synes, at det passede bedre ind følelsesmæssigt. Det forekommer mig, at min version er lidt mere "seriøs", hvor Bales er komisk (guld) på en herlig morbid måde.

Gravatar

#7 Space Monster 9 år siden

Tjah, må sige, jeg tror du kan gøre det bedre i dét øjeblik. Faktisk for mig var det "the money shot"
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin

Skriv ny kommentar: