Gravatar

#1 sukuzi 11 år siden

Hej allesammen. Jeg kan se mange har en stor viden om film herinde.

Jeg forsøger at finde en film, som jeg husker jeg så engang i 1980erne. Den omhandler en kvinde hvis søn, ved en fejl havner i et hul, som der er noget radioaktivt materiale, som der ikke skulle være der. I sin søgen på hvad der er sket, er der nogle bagmænd, som forsøger at få hende ryddet af vejen, ved at de sender en forklædt præst som forsøger at "gasse" hende. Dette overlever hun. Senere for hun hjælp af en helikopter pilot, så de sammen forhindre en tankbil med radioaktivt materiale bliver sprængt i luften.

Desværre kan jeg ikke huske nogle navne på skuespillerne. På et tidspunkt var jeg overbevist om at det var filmen " Deadly Encounter" med Larry Hagman, men det er ikke den.

Håber i kan hjælpe mig

Mange hilsner

Ronny
Gravatar

#2 Frederik Uhrbrand 11 år siden

Er du gal den lyder dårlig
Gravatar

#3 Yellow-TV 11 år siden

Jeg leder selv efter én film, den handler om: to unge drenger i deres tyverne, har en luftgeværer, de skyder en politikker, tror jeg nok, og han dør, så kunne jeg huske slutningen, hvor de kidnappede en pizzabudbringer, fordi han så den døde krop bundet til en stol, så vidt jeg husker er det en komedie, og kom i tv2 film. Er der nogen der kender titlen? Så var der også en anden film der kom i Tv2 Film, det va en gyser, hvor en mand med maske skulle dræbe 10 20, men slipper dem kun fri hvis de fortæller hvorfor de er her, jeg kunne huske der var en sort mand der hed Leon, en kinesisk kvinde og en fader, så er der også en mor og en exkæreste hvor kæresten blev overfaldet, men kvinden dræbte mandden med en bat,

til sidst flygter kvinden, alene efter at have dræbt kæresten, kidnapperen og en anden fange, før politiet kom, er der nogen der kender den??
Gravatar

#4 Maya1900 11 år siden

Hej, jeg har også brug for hjælp til at finde en film:
filmen handler om en lille terrorgruppe i usa lige omkring 11 sep 2001. - der er en undercover politibetjent som tager part i gruppen, gruppen ledes af en professor som er kendt af politiet - i gruppen er der en pumpet sort fyr, en "ukrainsk" kvinde og en mere - jeg ikke kan huske hvordan ser ud. professoren påstår at det terrorangrebet d 11 sep er noget der er gjort af usa selv og Usa har opfundet at irak/iran/afghanistan skulle have masseødelæggelsesvåben og på bagrund af dette vil gruppen nu sprænge et eller andet i stykker ved hjælp af en lastbil fyldt med sprængstoffer.
filmen ender med at politibetjenten (undercover) afvikler gruppens mission og afslører sig selv - og professoren bliver skudt, den sorte fyr dør og kvinden bliver fængslet.

jeg har set den på tv2 film, jeg gætter på omkring slut 2011 eller start 2012- man kan ikke finde tidligere playlister på nettet
det eneste jeg kan huske er at filmen starter med I

Skriv ny kommentar: