Hallo, My fellow filmzer, vil bare spørge om i har nogle gode bud til nogen film som jeg mangler, kan godt være jeg har dem men kom gerne med bud. Gyser og Horror er udelukket da jeg hader den genre fordi den forstyrre min natsøvn og har aldrig brudt mig om den genre, overhovedet. Alien kan gå and ;) Søger underholdene Action film, Drama, Komdie, Sience fiction. Jeg nemlig har snart fødselsdag og ønsker mig ingen spil i øjeblikket. Så med nogle bud og begrund venligst, hvorfor jeg skal ønske mig den film. Har skrevt nogle pr stykker selv på listen der står nedenunder. Har set de fleste, undtagen nogle stykker. Eks alle Coen Brødernes film, og Der untergang og Acoplyse Now. 1. The big Lewobski 2. Kick ass 3. Acaoplyse now 4. Der untergang 5. The transporter 1-2 6. The Rock 7. Bad Boys 1-2 8. Zodiac 9. Robin Hood (2010) 10. Apocalypto 11. Apocalypse now 12. The A-team 13. The Expendables 14. Schneiders list 15. Kingdom Of Heaven (directors cut) 16. Back to the future 1-2 17. The Mask Of Zorro (1998) 18. Gremlins 19. The godfather Trilogy
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Den er mesterlig nok til, at du sagtens kan ønske dig den to gange. Du bør dog ønske dig Theatrical Cut, ikke Redux.
Du ser ej mange ikke-engelsk talende film, kan jeg regne ud? Eventuelt kunne du ønske dig Akira Kurosawas "Yojimbo", som sagtens kan defineres som en action film.
Den findes med danske undertekster i en ikke så god udgivelse, men hvis det er en gave, gider alle måske ikke at bestille den hjem via nettet? Den hedder "Livvagten" på dansk og findes i en boks med "De Syv Samuraier" og "Den Skjulte Fæstning" fra Sandrew Metronome Video Danmark. Boksen kan sikkert findes i Stereo Studio.
Den seneste udgave fra BFI ser umiddelbart fin ud. Den første udgave af "Yojimbo" fra Criterion var faktisk også af elendig kvalitet, og opgraderingen fra 2007 er markant bedre, men BD-udgivelsen er naturligvis at foretrække.
#1 Batsy 14 år siden
Søger underholdene Action film, Drama, Komdie, Sience fiction. Jeg nemlig har snart fødselsdag og ønsker mig ingen spil i øjeblikket. Så med nogle bud og begrund venligst, hvorfor jeg skal ønske mig den film.
Har skrevt nogle pr stykker selv på listen der står nedenunder. Har set de fleste, undtagen nogle stykker. Eks alle Coen Brødernes film, og Der untergang og Acoplyse Now.
1. The big Lewobski
2. Kick ass
3. Acaoplyse now
4. Der untergang
5. The transporter 1-2
6. The Rock
7. Bad Boys 1-2
8. Zodiac
9. Robin Hood (2010)
10. Apocalypto
11. Apocalypse now
12. The A-team
13. The Expendables
14. Schneiders list
15. Kingdom Of Heaven (directors cut)
16. Back to the future 1-2
17. The Mask Of Zorro (1998)
18. Gremlins
19. The godfather Trilogy
#2 Batsy 14 år siden
#3 Antlion 14 år siden
Den er mesterlig nok til, at du sagtens kan ønske dig den to gange. Du bør dog ønske dig Theatrical Cut, ikke Redux.
Du ser ej mange ikke-engelsk talende film, kan jeg regne ud? Eventuelt kunne du ønske dig Akira Kurosawas "Yojimbo", som sagtens kan defineres som en action film.
#4 Batsy 14 år siden
Men jov, kan kigge efter den og se om den falder i min smag! :)
#5 Antlion 14 år siden
Den findes med danske undertekster i en ikke så god udgivelse, men hvis det er en gave, gider alle måske ikke at bestille den hjem via nettet? Den hedder "Livvagten" på dansk og findes i en boks med "De Syv Samuraier" og "Den Skjulte Fæstning" fra Sandrew Metronome Video Danmark. Boksen kan sikkert findes i Stereo Studio.
#6 Batsy 14 år siden
#7 IK 14 år siden
Kan man egentlig få Livvagten i en god udgivelse(region 2)? Eller er det kun muligt på region 1?
#8 Antlion 14 år siden
Den seneste udgave fra BFI ser umiddelbart fin ud. Den første udgave af "Yojimbo" fra Criterion var faktisk også af elendig kvalitet, og opgraderingen fra 2007 er markant bedre, men BD-udgivelsen er naturligvis at foretrække.
#9 IK 14 år siden
#10 MOVIE1000 14 år siden
Men jeg foreslår Moon, som jeg tror ikke at du har set.