Gravatar

#1 HelmerJ 19 år siden

Sku lige høre om ikke i kunne hjælpe mig med at finde titlen på en gammel film, den hedder vidst nok rollinger på dansk og hovede personen hedder alfa alfa eller sådan noget han har en tothår stående lige op i lufte, kan ikke komme i tanke om hvad det er den hedder
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#2 Yoda 19 år siden

Der er en række amerikanske kortfilm fra 30'erne og 40'erne, hvor Carl Switzer spiller "Alfalfa": KLIK

Er det eventuelt dem?

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 Yoda 19 år siden

Jeg fandt dette billede af Alfalfa: KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 Yoda 19 år siden

Serien, jeg tror du tænker på, hedder "The Little Rascals". Der er bl.a. lavet denne figur af Alfalfa, hvor hans karakteristiske hårtot er ganske tydelig: KLIK

Se mere billedmateriale her: KLIK
Gravatar

#5 HelmerJ 19 år siden

Tak for hjælpen var lige på vej ind for at afmelden jagten, fik lige hjælp af en "gammel" kollega.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#6 Yoda 19 år siden

Ok! Og det var så lidt :)
Gravatar

#7 davenport 19 år siden

YOU are the little rascal !
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 Yoda 19 år siden

Rascal, me? Nooooooooooo!
Gravatar

#9 davenport 19 år siden

AH, mere HelmerJ... (og det ER han!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 HelmerJ 19 år siden

Skriv ny kommentar: