Jeg skal købe Battlestar Galactica The Complete Collection på blu-ray til en ven i julegave. Den skal gives om en uges tid, og de billigste steder jeg har fundet den er amazon.co.uk og hmv.com
Hvordan er erfaringen med at blive snuppet i tolden de to steder?
Jeg har prøvet at gennemtjekke forskellige steder som play, dvdpacific, discshop, dvd og meget andet, men hvis i kender til et billigere sted, hvor den med garanti ikke bliver snuppet i tolden, er jeg lutter øre!
Tak på forhånd.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Så vidt jeg husker er der også told-fare fra HMV (men ved Amazon.co.uk betaler du dansk moms af varen, så den rigtige pris kan du først se lige før du godkender ordren - Dog slipper du helt for told-risikoen.
Ifølge mcdvd.dk, er der ingen, der er billigere end Amazon.co.uk.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 Lord Beef Jerky 15 år siden
Hvordan er erfaringen med at blive snuppet i tolden de to steder?
Jeg har prøvet at gennemtjekke forskellige steder som play, dvdpacific, discshop, dvd og meget andet, men hvis i kender til et billigere sted, hvor den med garanti ikke bliver snuppet i tolden, er jeg lutter øre!
Tak på forhånd.
#2 dyg 15 år siden
Ifølge mcdvd.dk, er der ingen, der er billigere end Amazon.co.uk.
#3 dyg 15 år siden
Order Total: GBP 121.89
Payment Total: DKK 1.059,21
#4 Lord Beef Jerky 15 år siden
#5 dyg 15 år siden
Bestiller man derimod fra Amazon.com, så er man garanteret at blive taget i tolden. Jeg er sikker på, at tolderne har en Amazon.com radar.
#6 Lord Beef Jerky 15 år siden