Gravatar

#1 xtooms 14 år siden

Hej jeg har 8000 til køb af 40" - 42" fladskærm, Hvad for en skal jeg vælge ? nogle der kan hjælpe, har selv kigget på sony, samsung og lg. vil helst ha led eller lcd, er ikke meget for plasma.

På forhånd tak. Jesper
Trust No 1
Gravatar

#2 frahm-2 14 år siden

Jeg har et Panasonic X10 42" Plasma, som jeg er yderst tilfreds med, i hvert fald når det kommer til billedet. TV tuneren er ikke helt i top dog. Det var dog nede i den prisklasse, som du nævner.
Men hvis du ikke er så meget for plasma, så er det nok ikke meget hjælp.

Jeg synes generelt at LG, Philips og til dels Sony ikke har så pænt et billede når man kommer tæt på fjernsynet. De har det med at pixelere lidt. Til gengæld er Panasonic og Samsung næsten altid gode på kort og lang afstand. Men der er naturligvis undtagelser.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#3 ksaku 14 år siden

LED er LCD

Kan ikke lige genkende den med Samsung. Men Panasonic har et godt billede, vel det bedste på markedet.

Sharp LE820 er det jeg ville snuppe

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfu...

Gravatar

#4 Kalle Ferm 14 år siden

Jeg har et Panasonic px80 som jeg er utroligt glad for. Synes sjældent jeg ser fladskærme med så godt et billede som den, så vil klart anbefale Panasonic. Kan dog ikke huske, om de også laver LCD.

Du kan også spørge inde på Recordere.dk, der kan man også få ganske kvalificeret hjælp.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#5 dyg 14 år siden

Jeg kan også kun anbefale Panasonic. Billedet på mit PZ70 er jeg super godt tilfreds med i forhold til den kvalitet jeg ser ved venner og familie.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 frahm-2 14 år siden

ksaku #3 skrev:
Kan ikke lige genkende den med Samsung

Det er også lidt enten eller, men Samsung er generelt bedre end mange af de andre mærker...efter min mening.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#7 Bruce 14 år siden

Personlige præferencer kan man ikke konkurrere med. Plasma er stadig det ypperste, når det kommer til visuel kvalitet. LED og LCD er ikke i nærheden, men energimæssigt og WAF mæssigt er LED svær at slå. Det ved jeg fra min bror, som én gang om ugen tager den tunge gang ned ad trappen, kigger på mit TV, ryster på hovedet og bevæger sig op til LED tv'et igen.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8 xtooms 14 år siden

Mange tak for hjælpen, ku være jeg sku gå i mit lokale panasonic center og kigge lidt, er ellers ret vild med Samsungs design, men der sker jo ikke noget ved at kigge, ku jo være jeg blev overbevist :)
Trust No 1
Gravatar

#9 Bruce 14 år siden

#8 Bare post, når du har nyt og har fået luret nok :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10 xtooms 14 år siden

så er jeg nået frem til 3 mulige køb :)

1. plasma panasonic p42gt20e kan fås for ca 7500

2. led samsung ue40c7705 ca 9000 men har set det på bud for ca 7500 eller 8000

3. lcd samsung le40c755 ca 6000

de er alle med 3d ikke at de skal være det, men syntes nu det er er fint nok.
Trust No 1

Skriv ny kommentar: