Gravatar

#11 Lady Arwen 15 år siden

#8 - haha - ville sgu ikke kunne klare mig uden en kuffert! Ellers skulle det ihvertfald være en enorm stor håndbagage!! :D OG det er jo London, så man skal også have plads til at tage ting med hjem! ;D
Doctor Who <3
Gravatar

#12 Skeloboy 15 år siden

Davenport, I kommer bare til Odense...for 1500 kr så har i soveplads og fuld forplejning, samt rundvisning i en weekend...:)
Gravatar

#13 Tommy Kristensen 15 år siden

#10: Ja, jeg bliver gang på gang overrasket over at den sodavand jeg køber i flyveren koster mere end flybilletten. Men de er kun rigtig billige når der er kampagner hvor lufthavnsskatten er sat langt ned, eller skåret helt væk - ellers løber de der 21 kroners billetter hurtigt i noget mere.

Hvis man f.eks kan rejse d. 1 til 3. februar 2010 (man-ons) - så koster billetten, hvis man betaler med Visa Electron totalt 84 kr. for 2 voksne t/r. De 41 kroner pr mand dækker jo kun lige en bustur ud i Bilka.
Gravatar

#14 davenport 15 år siden

Tror jeg får bøvl hvis jeg inviterer på kollegie ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 Tommy Kristensen 15 år siden

#11: Det er jo der hvor man rejser derover med en tom kuffert - og så bare shopper det man skal bruge - og så har man plads til at tage det med hjem ;)
Gravatar

#16 Skeloboy 15 år siden

#14 - bor såmænd ikke på kollegie længere:), har en 64 kvm lejlighed:)
Gravatar

#17 davenport 15 år siden

Upgrade max ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18 Kruse 15 år siden

Ryanair er perfekt til weekend/korte ture hvis man vælger ikke at tage nogen kuffert med, da det er utroligt billigt. I øvrigt så må man altså have 10 kg håndbagage med, der højest har målene 55cm x 40cm x 20cm, hvilket altså er en mindre kuffert :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#19 Lady Arwen 15 år siden

#18 - smart! Det tror jeg måske jeg vil overveje :D
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: