Er der nogen der ved noget om de der mini cruises (ikke Toms børn) til England, som man engang kunne komme på til småpenge. Tror man kunne komme afsted for 300 pr pers dengang, men findes det endnu?
Vil gerne give Obersten en tur i julegave (altså en bådtur, forstås!)
Alle input er velkomne, også forslag der ikke lige er England og en båd, bare man kan betale sig fra det. Så lidt så muligt, ikke fordi hun ikke fortjener det, men pga. økonomiske forhold :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det skal lige tilføjes at al forplejning er tilkøb - og at det bl.a. er der de henter deres penge igen. Det bliver næsten altid lige så dyrt som en tur med en flyver et eller andet sted hen.
Har selv lige været i Edinburgh, Skotland med Ryanair fra Billund. Vi gav 150 kr ialt for billetterne t/r inkl. skatter og gebyrer. De kører jævnligt nogle gode kampagner (pt Rom, Edinburgh, London og Edinburgh), man skal bare jævnligt holde øje med sitet www.ryanair.com - bruger man Visa Electron, så slipper man også for nogle af gebyrerne.
Hvis man ikke er så kræsen med afgange, så man f.eks kan holde fri på nogle skæve tidspunkter, så er der også meget sparet - både på flyafgangene - men også på hotellerne hvor der nemt kan spares 25-50%
Tak :) Det er så lidt vildt, at man kommer op på en pris på næsten 3000,- når man lige lægger alle tillæg og mad på færgen til. Ville sku ønske jeg havde mange penge. Så hed det Seychellerne med hummer og hvide strande.
FUCK Ryanair er billigt... Det var da helt vildt. ikke engang 300 kr for 2 voksne og en terrorist på 1... Så skal man så bare ha noget hotel i Edingbårg..
Er det ikke Ryanair der lægger en masse gebyrer på deres rejser, bl.a. for at medtage bagage og for at betale for billetterne osv, eller er det et andet selskab jeg tænker på?
#5+6: Nej, det er rigtig nok Ryanair - men man får ikke en regning i lufthavnen :) Der er nogle gebyrer på - men mange af dem kan man undgå. Hvis du f.eks benytter et Visa Electron - så kan du undgå kortgebyret - og på enkelte afgange er der f.eks ikke lufthavnsskatter, man skal lige forsøge sig lidt frem - men man skal desværre helt hen til betaling før man kan se den samlede pris.
Min kæreste og jeg benytter os tit af det - og vi fik som sagt billetter til Edinburgh til ca. 150kr for 2 personer inkl. skatter og gebyrer - havde vi brugt et Visa Electron - så havde det været 0,4 øre i stedet - nu har vi så bestilt et kort :)
#7: Nu er der jo tale om storby-ferier - hvilket sjældent varer over en uge... Det er jo tilladt at medbringe håndbaggage. Jeg havde en sportstaske med - og den kan sagtens indeholde 2 ekstra par bukser, samt nye t-shirts, undertøj og sokker til hver dag. Hvis du derimod skal have alt muligt ekstra med, bluser, jakker, ekstra sko mm - så kommer du til at betale for en stor kuffert. Jeg er derimod glad for at jeg ikke skal betale ekstra for at du kan få en med, eller at jeg evt. kunne tage en med...
#7 Hvis det bare drejer sig om en weekend til London, kan jeg sagtens tage afsted med kun håndbagage. Eller hvis det er en forretningsrejse på et par dage.
Altså, jeg ved ikke rigtigt om vi skal ha den lille med, hvilket kræver en masse tøj, bleer osv.. Jeg ved sgu ikke om jeg kan undvære den lille i flere dage, og Obersten da slet ikke!! Hun vil være konstant bekymret. Men deres tilbud er helt vildt! 78,- for en flybillet er jo langt ude. - Og jeg har børnevisa selv... Jeg må lige gå og tænke over den, men er ret imponeret over priserne, må jeg sige..
#1 davenport 15 år siden
Tror man kunne komme afsted for 300 pr pers dengang, men findes det endnu?
Vil gerne give Obersten en tur i julegave (altså en bådtur, forstås!)
Alle input er velkomne, også forslag der ikke lige er England og en båd, bare man kan betale sig fra det. Så lidt så muligt, ikke fordi hun ikke fortjener det, men pga. økonomiske forhold :)
#2 tiany 15 år siden
#3 Tommy Kristensen 15 år siden
Har selv lige været i Edinburgh, Skotland med Ryanair fra Billund. Vi gav 150 kr ialt for billetterne t/r inkl. skatter og gebyrer. De kører jævnligt nogle gode kampagner (pt Rom, Edinburgh, London og Edinburgh), man skal bare jævnligt holde øje med sitet www.ryanair.com - bruger man Visa Electron, så slipper man også for nogle af gebyrerne.
Hvis man ikke er så kræsen med afgange, så man f.eks kan holde fri på nogle skæve tidspunkter, så er der også meget sparet - både på flyafgangene - men også på hotellerne hvor der nemt kan spares 25-50%
#4 davenport 15 år siden
Det er så lidt vildt, at man kommer op på en pris på næsten 3000,- når man lige lægger alle tillæg og mad på færgen til.
Ville sku ønske jeg havde mange penge. Så hed det Seychellerne med hummer og hvide strande.
#5 davenport 15 år siden
#6 Lady Arwen 15 år siden
#7 inflector 15 år siden
Jeg synes simpelthen det er for plat, hvem fanden tager på ferie uden bagage?
#8 Tommy Kristensen 15 år siden
Min kæreste og jeg benytter os tit af det - og vi fik som sagt billetter til Edinburgh til ca. 150kr for 2 personer inkl. skatter og gebyrer - havde vi brugt et Visa Electron - så havde det været 0,4 øre i stedet - nu har vi så bestilt et kort :)
#7: Nu er der jo tale om storby-ferier - hvilket sjældent varer over en uge... Det er jo tilladt at medbringe håndbaggage. Jeg havde en sportstaske med - og den kan sagtens indeholde 2 ekstra par bukser, samt nye t-shirts, undertøj og sokker til hver dag. Hvis du derimod skal have alt muligt ekstra med, bluser, jakker, ekstra sko mm - så kommer du til at betale for en stor kuffert. Jeg er derimod glad for at jeg ikke skal betale ekstra for at du kan få en med, eller at jeg evt. kunne tage en med...
#9 mr gaijin 15 år siden
#10 davenport 15 år siden
Men deres tilbud er helt vildt! 78,- for en flybillet er jo langt ude. - Og jeg har børnevisa selv...
Jeg må lige gå og tænke over den, men er ret imponeret over priserne, må jeg sige..