hjælp til navn på en amerikansk film. jeg tror den er fra slut 80erne, men ik helt sikker, den handler om et par der strander i new york, tror det er manhatten, deres bil bliver låst inde på en parkerings plads der bliver aflåst om natten, og alle metro nedgangene af aflåst med en hegn, jeg kan nemlig huske de prøver at ruske i det i filmen:) på et tidspunkt, derefter er de jaget vildt i new york, lyder måske sjovt men det er det jeg kan huske, det er ik en super b film det er jeg meget sikker på.
nej det er ik den, den kender jeg godt, det er ik en humoristisk film, men det kunne meget vel ha været den du snakker om der. den jeg snakker om er måske lidt mere i stil med sidste nat på station 13 den fra 70erne, altså stemnings mæssigt.
Det kan da kun være John Landis' "Into the Night" fra 1985 med Jeff Goldblum og Michelle Pfeiffer!
Dog foregår den ikke i New York, men i Los Angeles.
Plot summary:
Ed Okin's life is somewhat out of control. He can't sleep, his wife betrays him and his job is dull. One night he starts to drive through Los Angeles and he finally ends in the parking garage of L.A. Airport. Moments later a beautiful young lady jumps onto his bonnet and he finds himself being chased by four Iranians. What follows is a wild chase through the streets of Los Angeles and a very funny one too.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#1 filmz-putte 20 år siden
jeg tror den er fra slut 80erne, men ik helt sikker, den handler om et par der strander i new york, tror det er manhatten, deres bil bliver låst inde på en parkerings plads der bliver aflåst om natten, og alle metro nedgangene af aflåst med en hegn, jeg kan nemlig huske de prøver at ruske i det i filmen:) på et tidspunkt, derefter er de jaget vildt i new york, lyder måske sjovt men det er det jeg kan huske, det er ik en super b film det er jeg meget sikker på.
Putte
#2 chandler75 20 år siden
#3 filmz-putte 20 år siden
den jeg snakker om er måske lidt mere i stil med sidste nat på station 13 den fra 70erne, altså stemnings mæssigt.
#4 Yoda 20 år siden
Dog foregår den ikke i New York, men i Los Angeles.
Plot summary:
#5 myggen 20 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0066193/
eller
http://www.imdb.com/title/tt0129280/ ?
#6 filmz-putte 20 år siden