Gravatar

#1 Dialga 10 år siden

Hej alle på filmz engang da jeg var barn så jeg en film som handler om en pige som bliver sendt til fortiden som baby med sin mor. Moren dør efter ankomsten til fortiden hårdt såret. Babyen bliver fundet i en tidsmaskine som er formet som en firkant- en indfødt finder hende og tager hende til sig. Da hun bliver ældre dukker der et form for væsen op som prøver at få fat på pigen.

Stedet filmen foregår kunne godt minde om Afrikas landskab.
Gravatar

#2 Åkepool 10 år siden

Yellow?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 Dialga 10 år siden

Nej dsv ikke pigen går i øvrigt i tøj som Tarzan og er blond
Gravatar

#4 davenport 10 år siden

Lyder sgu som Yellow!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 10 år siden

Ja, det er Yellow.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Dialga (1) skrev:
Hej alle på filmz engang da jeg var barn så jeg en film som handler om en pige som bliver sendt til fortiden som baby med sin mor. Moren dør efter ankomsten til fortiden hårdt såret. Babyen bliver fundet i en tidsmaskine som er formet som en firkant- en indfødt finder hende og tager hende til sig. Da hun bliver ældre dukker der et form for væsen op som prøver at få fat på pigen.

Stedet filmen foregår kunne godt minde om Afrikas landskab.


Den er nem: Det er den danske film fra 1984, "Velkommen til Belgien", med Kaptajn Byttemos i hovedrollen.
Doctor Last Warning
Gravatar

#7 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

My bad: Har lige været på IMDb advanced search:

Det kan kun dreje sig om filmen "Happy Go-Lucky" fra 1973, som har Meryl Streep i en af sine fineste præstationer som den tuberkuloseramte fribryder Toronto Mike, der kæmper mod indre dæmoner, indtil han konfronteres af det extraterrestiale væsen "Tut Ank Reagan", som materialiser sig i form af en ung Oprah. Den er utroligt gribende og kan anbefales. Desværre er den kun udkommet på smalfilm.
Doctor Last Warning
Gravatar

#8 Kisbye 10 år siden

Hvorfor er i så sikker på at det er Yellow?

Hvis det er Yellow, så er det nok noget han har set på Cartoon Network.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg tror egentlig heller ikke, det er Yellow - jeg hoppede bare med på bølgen som en nazi. Yellow er vel ham der triodinosaurus-fyren.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: