Gravatar

#1 davenport 11 år siden

Ok, mine unger så noget tilfældigt på Youtube i aftes, en tegnefilm hvor der optræder en and med hugtænder og et får. Den ene blev snottet i hovedet, og mere ved jeg ikke.

Min knægt ligger pt. på gulvet og skriger, fordi vi ikke kan se det igen, og han er for lille til at han kan forstå hvordan nettet virker osv.

Håber nogen ved hvad jeg snakker om, for ellers får jeg snart en blodstyrtning...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Tenebrae 11 år siden

De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#3 davenport 11 år siden

Tror det er lidt mere obskurt, da der jo optræder snot og den slags... Hmm..
Gravatar

#4 Muldgraver 11 år siden

Da jeg søgte på "vampire duck cartoon sheep" i Youtube kom [url= frem, og der er noget med snot i slutningen.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#5 davenport 11 år siden

Tusind tak - jeg tror sgu det er den. (Han skreg så meget, at han er faldet i søvn...)
Vidste at dette var stedet for obskure tegnefilm - mange tak Muldgraver, du har reddet i morgen ;)
Gravatar

#6 Muldgraver 11 år siden

Indrømmet, jeg kender ikke selv til tegnefilmen, blot en hurtig søgning på din beskrivelse; min obskuritet har grænser :) Men pøj pøj i morgen, hvis det nu viser sig ikke at være den!
Gravatar

#7 davenport 11 år siden

Jo tak, men efter moderens udsagn, så er det netop den :)
Gravatar

#8 Kisbye 11 år siden

Til en anden gang, så kan du bare klikke historie for at se din historik. Forudsat du er logget ind.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9 davenport 11 år siden

Muldgraver - du har lyksaliggjort en lille dreng af kosmiske dimensioner!!
Gravatar

#10 Muldgraver 11 år siden

Hahah, jeg er glad for at kunne have bistået med lidt tilsnottet fiskerovand. Og at have hjulpet til forebyggelsen af din potentielle tinnitus.

Skriv ny kommentar: