Ok, mine unger så noget tilfældigt på Youtube i aftes, en tegnefilm hvor der optræder en and med hugtænder og et får. Den ene blev snottet i hovedet, og mere ved jeg ikke.
Min knægt ligger pt. på gulvet og skriger, fordi vi ikke kan se det igen, og han er for lille til at han kan forstå hvordan nettet virker osv.
Håber nogen ved hvad jeg snakker om, for ellers får jeg snart en blodstyrtning...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Tusind tak - jeg tror sgu det er den. (Han skreg så meget, at han er faldet i søvn...) Vidste at dette var stedet for obskure tegnefilm - mange tak Muldgraver, du har reddet i morgen ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Indrømmet, jeg kender ikke selv til tegnefilmen, blot en hurtig søgning på din beskrivelse; min obskuritet har grænser :) Men pøj pøj i morgen, hvis det nu viser sig ikke at være den!
#1 davenport 11 år siden
Min knægt ligger pt. på gulvet og skriger, fordi vi ikke kan se det igen, og han er for lille til at han kan forstå hvordan nettet virker osv.
Håber nogen ved hvad jeg snakker om, for ellers får jeg snart en blodstyrtning...
#2 Tenebrae 11 år siden
https://www.google.dk/search?q=count+duckula
#3 davenport 11 år siden
#4 Muldgraver 11 år siden
#5 davenport 11 år siden
Vidste at dette var stedet for obskure tegnefilm - mange tak Muldgraver, du har reddet i morgen ;)
#6 Muldgraver 11 år siden
#7 davenport 11 år siden
#8 Kisbye 11 år siden
#9 davenport 11 år siden
#10 Muldgraver 11 år siden