Gravatar

#1 filmz-Scarface 17 år siden

Vi er to drenge, der forbereder en fremtidig projektopgave, som skal laves færdig til engang i marts. Vores overemne er ’vendepunkt’, og til vores konkrete opgave har vi valgt at lave vores projektopgave om ’fyrværkeri’.

Det er udtænkt til at blive en stort oplagt fremlæggelse med billede-, musik- og videobaseret diasshow samt nogle fysiske og kemiske fremvisninger. Men som sagt er vores overemne ’vendepunkt’ – det betyder, at vi skal koncentrere os meget om netop dette i vores opgave.

Derfor søger vi en person, der har været ude for en mindre eller meget alvorlig fyrværkeriulykke. Vi søger en person, som er villig til at stå frem og fortælle sin historie fra både før og efter vedkommendes ulykke indtraf. Det vil fungere som et videointerview, der forhåbentlig kan foregå i vedkommendes hjem. Vi ønsker at høre personens fulde historie med følelser, motiver og indtryk fra ulykkens hændelse, og om hvordan vedkommendes hverdag funderer.

Personens tilstand skal ligge i den grimme ende af skalaen over fyrværkeriulykker. Vi søger en person, hvis liv er blevet ændret helt radikalt, og som ønsker at stille op foran et kamera og fortælle sin historie.

Har du oplevet sådan en ulykke, eller kender du en, som kender en, som kender en anden, der har oplevet dette, så kontakt os. Vi ønsker at høre fra alle, der har noget at sige.

Tusind tak for jeres hjælp!

Med venlig hilsen
Christian Voldborg og Jacob Christensen, Vestre Skole, Grenaa

For yderligere informationer, skriv en meddelelse, og vi kan udveksle e-mailadresser og telefonnumre.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#2 inflector 17 år siden

Uhh aktive elever, det er noget jeg kan lide :=)

Held og lykke med det.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 filmz-Scarface 17 år siden

Bump.

Gravatar

#4 Bony 17 år siden

Først eftersøger i en person som har fået en mindre fyrværkeriskade:

jf. Derfor søger vi en person, der har været ude for en mindre eller meget alvorlig fyrværkeriulykke.

Bagefter søger i en person, hvis liv har ændret sig radikalt efter ulykken:

jf. Personens tilstand skal ligge i den grimme ende af skalaen over fyrværkeriulykker. Vi søger en person, hvis liv er blevet ændret helt radikalt, og som ønsker at stille op foran et kamera og fortælle sin historie.

Lige en bemærkning til jeres ellers fine annonce.

Kan desværre ikke selv hjælpe med hensyn til skader eller viden herom. Jeg er s'gu en tøs hvad angår fyrværkeri, så jeg gemmer mig altid bag glas indendørs. :)

Men held og lykke med projektet.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5 BN 17 år siden

Personens tilstand skal ligge i den grimme ende af skalaen over fyrværkeriulykker. Vi søger en person, hvis liv er blevet ændret helt radikalt ...

Har I prøvet ude på kirkegården?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6 filmz-DocDoom 17 år siden

That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#7 filmz-DocDoom 17 år siden

Min assistent oversætter lige #6, da jeg ikke kan taste selv: Er det godt nok, hvis man har mistet begge hænder?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#8 filmz-Scarface 17 år siden

Problemet er jo, hvordan man måler disse skader.

Hvis nogen har noget fornuftigt at sige, så er I mere en velkomne!

Skriv ny kommentar: