Jeg kan huske for et par år siden, hvor jeg var mindre. Der blev der vist en tegnefilm på enten DR1 eller TV2 på juleaftensdag, som jeg holdt utrolig meget af. Den blev dog ikke vist sidste år, og jeg kan desværre ikke huske, hvad den hedder. Den blev så vidt jeg husker vist mere end et år.
Den handler om en dreng, der på en eller anden måde kommer til en anden verden (som så mange andre film...). Kan ikke huske hvad der så sker, men på et tidspunkt skal han kæmpe mod en eller anden ond hersker, der har et slot.
Det hele ender vist med, at han bliver prins eller noget i den stil, men
så vågner han op, fordi det hele bare var en drøm.
Det irriterer mig grusomt, at jeg ikke kan huske, hvad det er for en. Jeg er ret sikker på, at det var en film, der varede 1-2 timer.
Jeg vil også gætte på, at den er lavet i 80'erne-90'erne, men jeg er ikke sikker.
#1 MMB 15 år siden
Den blev dog ikke vist sidste år, og jeg kan desværre ikke huske, hvad den hedder. Den blev så vidt jeg husker vist mere end et år.
Den handler om en dreng, der på en eller anden måde kommer til en anden verden (som så mange andre film...).
Kan ikke huske hvad der så sker, men på et tidspunkt skal han kæmpe mod en eller anden ond hersker, der har et slot.
Det hele ender vist med, at han bliver prins eller noget i den stil, men
Det irriterer mig grusomt, at jeg ikke kan huske, hvad det er for en. Jeg er ret sikker på, at det var en film, der varede 1-2 timer.
Jeg vil også gætte på, at den er lavet i 80'erne-90'erne, men jeg er ikke sikker.
#2 natterjack 15 år siden
#3 Jernie 15 år siden
#4 Skeloboy 15 år siden
#1 - jeg sidder og tænker, at den har jeg set før...men det er sikkert fordi plottet lyder meget standard for eventyrfilm
#5 MMB 15 år siden
Argh, det irriterer mig, at jeg ikke kan huske filmen.
Så vidt jeg husker, så bliver ham drengen (mener han er omkring 6-10 år) også forelsket i en pige i drømmeverdenen (muligvis prinsesse).
#6 Jernie 15 år siden
#7 MMB 15 år siden
Nej, desværre ikke. :(
#8 MOVIE1000 15 år siden
#9 MMB 15 år siden
JAAAAAAAAAAAA!
Det er den! Det er jeg næsten 100 på!
Mange tak for hjælpen! :)