Lige henvendt til hmn: Hvordan det planerne ud her i sommerperioden? Jeg gider ikke begynde at lave noget, hvis filmz alligevel begynder på det 14 dage senere.
Hvis planerne derimod ligger 2+ måneder ude i fremtiden, kunne vi sagtens bruge et lille pre-systen til at lære af og blive klogere på.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Ved ikke om det vil være for meget, men ville det være en ide at hele ens film samling kunne stå derinde? Og når man så bestiller og modtager en ny film, bliver listen automatisk opdateret.
Som du har vist før ved første udkast, er det en god ting med en kort beskrivelse af filmen + indhold af ekstramateriale, varighed, region, billede osv.
Evt. kunne en selv/folk også give filmen en bedømmelse via en skala af stjerner.
Det er planen at lave en bruger-del, hvor man kan se hvilke film en bruger har og hvad der er købt indenfor den seneste tid. Jeg ved ikke helt hvad du mener med automatisk? Men det bliver muligt at tilføje nyindkøbte film til samlingen.
Jeg ved ikke helt om bedømmelsen er vigtig? Folk kigger i forvejen bare på imdb. Så vil jeg hellere lave et kommentarfelt, hvor man kan skrive specielle ting angående udgivelsen. F.eks. fejlen i BTTF eller manglende undertekster på ekstra materiale på 'A Tale Of Two Sisters'
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#11 DarkLight 21 år siden
Hvordan det planerne ud her i sommerperioden? Jeg gider ikke begynde at lave noget, hvis filmz alligevel begynder på det 14 dage senere.
Hvis planerne derimod ligger 2+ måneder ude i fremtiden, kunne vi sagtens bruge et lille pre-systen til at lære af og blive klogere på.
#12 hmn 21 år siden
#13 DarkLight 21 år siden
Jeg vil meget gerne have kommentarer på om det mangler nogle oplysninger og/eller der skal ændres noget.
film.simz.dk
EDIT: Siden vises ikke ordentligt i IE.
#14 filmz-vassago 21 år siden
#15 DarkLight 21 år siden
#16 filmz-nemesis 21 år siden
Som du har vist før ved første udkast, er det en god ting med en kort beskrivelse af filmen + indhold af ekstramateriale, varighed, region, billede osv.
Evt. kunne en selv/folk også give filmen en bedømmelse via en skala af stjerner.
#17 DarkLight 21 år siden
Jeg ved ikke helt hvad du mener med automatisk? Men det bliver muligt at tilføje nyindkøbte film til samlingen.
Jeg ved ikke helt om bedømmelsen er vigtig? Folk kigger i forvejen bare på imdb. Så vil jeg hellere lave et kommentarfelt, hvor man kan skrive specielle ting angående udgivelsen. F.eks. fejlen i BTTF eller manglende undertekster på ekstra materiale på 'A Tale Of Two Sisters'
#18 dyg 21 år siden
#19 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk