Gravatar

#11 DarkLight 21 år siden

Lige henvendt til hmn:
Hvordan det planerne ud her i sommerperioden? Jeg gider ikke begynde at lave noget, hvis filmz alligevel begynder på det 14 dage senere.

Hvis planerne derimod ligger 2+ måneder ude i fremtiden, kunne vi sagtens bruge et lille pre-systen til at lære af og blive klogere på.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 hmn 21 år siden

#11 som det ser ud lige nu så har jeg ikke tid til at lave det inden for den nærmeste fremtid.
Gravatar

#13 DarkLight 21 år siden

Første udkast. Dette er bare et eksempel på hvordan en film visning kan se ud.

Jeg vil meget gerne have kommentarer på om det mangler nogle oplysninger og/eller der skal ændres noget.

film.simz.dk

EDIT: Siden vises ikke ordentligt i IE.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 filmz-vassago 21 år siden

Det ville blive lidt mere overskueligt hvis der blev benyttet officiele logoer - f.eks Dolby Digital logoet og de office regionskode logo'er.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#15 DarkLight 21 år siden

Update film.simz.dk
Gravatar

#16 filmz-nemesis 21 år siden

Ved ikke om det vil være for meget, men ville det være en ide at hele ens film samling kunne stå derinde? Og når man så bestiller og modtager en ny film, bliver listen automatisk opdateret.

Som du har vist før ved første udkast, er det en god ting med en kort beskrivelse af filmen + indhold af ekstramateriale, varighed, region, billede osv.

Evt. kunne en selv/folk også give filmen en bedømmelse via en skala af stjerner.
Gravatar

#17 DarkLight 21 år siden

Det er planen at lave en bruger-del, hvor man kan se hvilke film en bruger har og hvad der er købt indenfor den seneste tid.
Jeg ved ikke helt hvad du mener med automatisk? Men det bliver muligt at tilføje nyindkøbte film til samlingen.

Jeg ved ikke helt om bedømmelsen er vigtig? Folk kigger i forvejen bare på imdb. Så vil jeg hellere lave et kommentarfelt, hvor man kan skrive specielle ting angående udgivelsen. F.eks. fejlen i BTTF eller manglende undertekster på ekstra materiale på 'A Tale Of Two Sisters'
Gravatar

#18 dyg 21 år siden

God ide. Synes det er vigtigt at gøre opmærksom på småting ved dvd-udgivelserne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 filmz-Wacker 21 år siden

Ja. Dårlige småting, kan godt ødelægge helhedsindtrykket
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk

Skriv ny kommentar: