Gravatar

#1 cans 10 år siden

Hej mennesker.

Jeg går og overvejer at købe en Xbox One. Da den ikke er udkommet i DK endnu, så er det jo selvfølgelig en export-vare (dog kan man købe den i El-Giganten). Men er der nogen problemer i at købe sådan en? Er den regionslåst, og vil det skaffe problemer når man skal købe spil senere hen? Og hvad hvis den går i stykker og den skal byttes?
I bund og grund kunne jeg bare godt tænke mig en liste over pros & cons ved at købe en Xbox One nu.
Håber i kan hjælpe :)
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1207326078] 10 år siden

MS har meldt ud, at Xbox One ikke er regionslåst, men uanset hvad, vil en importeret komme fra et andet EU-land, så regionen burde ikke give problemer alligevel. Kort sagt, vil der ikke være problemer i at købe sådan en - det eneste jeg lige kan se er, at dansk måske ikke er muligt at finde som systemsprog, men det er et gæt fra min side.

Butikken har ansvaret, hvis den går i stykker, det er ikke noget du overhovedet skal bekymre dig om og det vil aldrig blive dit ansvar at sende den til udlandet, eller hvor den nu skal hen, for at blive fikset.

Det eneste store minus jeg kan se p.t. er, at der jo snart er en udgave på vej uden Kinect, så den bliver måske billigere.

Hvis man kun er konsolgamer, giver det nok meget god mening at købe en nu (eller en PS4, hvis man er til den slags), men rocker man både PC og konsoller, er der meget lidt grund til at købe en på nuværende tidspunkt. Der er ikke supermange eksklusivtitler som ikke allerede findes på PC og en af de store, Dead Rising 3, er blevet annonceret til PC også.
Gravatar

#3 cans 10 år siden

TUSIND tak for dit svar, det var præcist det jeg søgte :)
Er der noget lyd om hvornår der kommer en uden Kinect?
Gravatar

#4 Slettet Bruger [1207326078] 10 år siden

Jeg ved ikke om der blev sat dato på, men det blev sagt på E3 under MS' præsentation.
Gravatar

#5 cans 10 år siden

Oki doki, mange tak :)

Skriv ny kommentar: