Z-680 er ganske ganske rigtig med indbygget forstærker og dekoder. Hørte systemet for nogle måneder siden, og så vidt jeg husker er lyden faktisk rigtig god.
#11, går ud fra at den Dali center du mener er Blue C1000?! I det højtaler system som jeg lige har købt, indgik den, og den fungerer rigtig godt sammen med det andet, som er 2 Dali Blue 2002 baghøjtalere, 2 Dali Blue 5005 fronthøjtalere og en Dali AW10 sub.
Det system kan jeg godt anbefale, og det kan købes samlet til 9000,- i Hifi-Klubben. I øvrigt er det sat til en Denon AVR-1604, som vidst også er den du har, hvis jeg husker korrekt..?!
charles freck thought, "at least I got a good wine".
Ja, lyden er rigtig god. Og for de 3000 kroner det rigtige valg for mig. Jeg ønskede ikke at gå ud at bruge en masse penge, da jeg ikke havde slået mig fast på et system endnu. Dertil er det det perfekte konsol-system.
Når jeg engang køber et 'rigtig' surround anlæg, kan jeg altid flytte det ind til computeren.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#14 Rigtig god? Nu siger du selv at du vil købe et "rigtigt surround anlæg" en dag. Jeg ville da umiddelbart, pga. THX-godkendelsen, nærmest betegne det som et rigtigt surround anlæg. Jeg er dog noget skeptisk.
#15, jeg synes ikke at lyden er på højde med en 'rigtig' forstærker til 3000 og højtalersæt til 5000. Det vil jeg mene er nærmest logisk når Z680 sættet koster 3000 kroner.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nu skal jeg ikke gøre mig klog på hvorvidt Z-680'eren er et "rigtigt" surround sæt, dertil ved jeg ikke nok om det, men så vidt jeg ved, er de krav der bliver stillet til THX-certificeringen anderledes til et sæt computerhøjtalere, som Z-680 jo er, og et ægte Hifi anlæg.
charles freck thought, "at least I got a good wine".
Z-680 er THX-Multimedia certificeret. Hvilket betyder at det går under de krav THX stiller inden for PC højtalere osv. Dette kan man overhovedet ikke sammenligne med "rigtige" hjemmebiografs produkter, som kaldes THX select, THX Ultra/2.
#16: Hvis du er sparer sammen til et Gale sæt, så hold dig til Gale centeren. De 3 forreste højtalere er meget afhængige af hinanden og lyden vil blive usammenhængende hvis man benytter en anden center. Det vil være det samme som at bruge 2 forskellige fronthøjtalere til stereo.
mvh Jannick, som selv har en Denon avr 3803, B&W DM604S3 front, B&W LCR600S3 Center, og bruger p.t. mine gamle fronthøjtalere som baghøjtalere (skal senere investere i 4 baghøjtalere i samme B&W serie).
#11 El vez 22 år siden
#10 - Du skal jo stadig ha en forstærker af en art..
#12 Thorsby 22 år siden
#13 filmz-mathias- 22 år siden
#11, går ud fra at den Dali center du mener er Blue C1000?! I det højtaler system som jeg lige har købt, indgik den, og den fungerer rigtig godt sammen med det andet, som er 2 Dali Blue 2002 baghøjtalere, 2 Dali Blue 5005 fronthøjtalere og en Dali AW10 sub.
Det system kan jeg godt anbefale, og det kan købes samlet til 9000,- i Hifi-Klubben. I øvrigt er det sat til en Denon AVR-1604, som vidst også er den du har, hvis jeg husker korrekt..?!
#14 DarkLight 22 år siden
Og for de 3000 kroner det rigtige valg for mig. Jeg ønskede ikke at gå ud at bruge en masse penge, da jeg ikke havde slået mig fast på et system endnu. Dertil er det det perfekte konsol-system.
Når jeg engang køber et 'rigtig' surround anlæg, kan jeg altid flytte det ind til computeren.
#15 Thorsby 22 år siden
#16 El vez 22 år siden
Ja det er 1604 jeg har og det kører bare deruda'!
#17 DarkLight 22 år siden
#18 filmz-mathias- 22 år siden
#19 filmz-Jannick 22 år siden
Z-680 er THX-Multimedia certificeret. Hvilket betyder at det går under de krav THX stiller inden for PC højtalere osv. Dette kan man overhovedet ikke sammenligne med "rigtige" hjemmebiografs produkter, som kaldes THX select, THX Ultra/2.
#16: Hvis du er sparer sammen til et Gale sæt, så hold dig til Gale centeren. De 3 forreste højtalere er meget afhængige af hinanden og lyden vil blive usammenhængende hvis man benytter en anden center. Det vil være det samme som at bruge 2 forskellige fronthøjtalere til stereo.
mvh Jannick, som selv har en Denon avr 3803, B&W DM604S3 front, B&W LCR600S3 Center, og bruger p.t. mine gamle fronthøjtalere som baghøjtalere (skal senere investere i 4 baghøjtalere i samme B&W serie).
#20 El vez 22 år siden