Gravatar

#1 filmz-MartinNH 16 år siden

Hej allesammen, har lavet en film til en konkurrence på nettet. Den viser hvordan jeg tegner omkring 100 forskellige figurer. Jeg har brug for alle de stemmer og kommentarer til den som jeg kan få for at vinde konkurrencen, så hvis i har tid og lyst kan i jo smutte forbi:

100 figurer

I kan stemme under "rate this video". Tar' 2 sekunder og er en kæmpe hjælp for mig. Kan vinde den ultimative tegneplade, en 21" fladskærm man kan tegne direkte på.
Gravatar

#2 filmz-Bruce 16 år siden

Faneme godt arbejde! En ren 10'er af mig! Håber du vinder!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Guts 16 år siden

DAMN!!! Det er fandme iorden!! Også en 10'er herfra! Håber du melder tilbage med resultatet.

"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4 JannikAnd 16 år siden

Voldsomt! Selvfølgelig en 10'er herfra. Holder lige fast i dit navn - kan være man for brug for dit talent en dag :)
Gravatar

#5 rockysds 16 år siden

Utrolig nice. Klar 10'er fra mig og "held og lykke med konkurrencen".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#6 Bates 16 år siden

Wow. Du har talent. 10 fra mig.
Gravatar

#7 Bobby Singer 16 år siden

Virkelig et imponerende talent du har, helt klart en 10'er, forsæt det gode arbejde og jeg ønsker dig al held og lykke med konkurrencen.
Idjit
Gravatar

#8 inflector 16 år siden

ja det er sq flot også en tier herfra :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#9 Bony 16 år siden

Der er slet ingen tvivl. Du får en ren 10/10 fra mig også.

Bare i starten af videoen er man fuldstændig målløs. Man tror ikke det kan blive vildere..
.. Lige indtil du starter farvelægningen.. Jeg håber virkelig også at du vinder denne konkurrence. For dette er noget af det vildeste jeg længe har set. Talent i verdensklasse!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10 filmz-MartinNH 16 år siden

Mange tak for rosen! Dejligt at høre at i syntes om den. Og tak for stemmerne, foreløbig går det rigtig godt i konkurrencen. Men har nogle hårde konkurrenter så hvis i har mulighed for det må i meget gerne dele linket med venner og bekendte også!

Skriv ny kommentar: