Spændende nyt, men jeg venter lige med at gå i ekstase, til nyheden er bekræftet fra officielt hold :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Dejlig at høre, at filmen(e) bliver til noget. Men hvorfor er det, at det partout skal være i 3d? Kan godt være at jeg er tabt bag en teknologi-vogn, men er vi ikke stadig i "3d-brille-stadiet"? Og er 3d absolut bedre end almindelige film?
Spørger egentlig bare om om filmen er animeret... Om det er det der menes med 3D. Hvilket jeg ville syntes er synd. Er ikke glad for alle de animations film de lave pt. Mere live action!
Det var vist det, som man kalder "afsender-orienteret information" :-)
Jeg er ikke tekniker, men jeg kan umiddelbart ikke se, hvad 3D og animation har til fælles.
Og da du skrev "live action" umiddelbart efter at have skrevet at de springer ud i hovedet på os, så troede jeg, at du var inde på noget med kombi film og live teater.
Personligt har jeg aldrig helt troet at kampen om Hobitten var afsluttet. Det har alle dage været en stor del af hele den kørende sag mellem PJ og New Line, og i begge parters interesse at han skulle instruere dem.
Ikke desto mindre så tror jeg nu som de øvrige at vi skal tage det her med et gran salt. Alt kan stadig ske.
#9: Har du aldrig hørt udtrykket 3d-animation? Det er ellers noget jeg bruger en stor del af min tid på :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-Bruce 18 år siden
#2 filmz-yoshimura 18 år siden
#3 Kalle Ferm 18 år siden
#4 duuk74 18 år siden
#5 Wrangque 18 år siden
Altså... er det live-action?
#6 BN 18 år siden
Det samme her - men hvis det holder stik, er ekstasen uophørlig!
;-)
#7 filmz-DocDoom 18 år siden
"Vent. 3D as in animeret?"
og
"Altså... er det live-action?"
Det er sort snak!
:-)
#8 Wrangque 18 år siden
Spørger egentlig bare om om filmen er animeret... Om det er det der menes med 3D. Hvilket jeg ville syntes er synd. Er ikke glad for alle de animations film de lave pt. Mere live action!
#9 filmz-DocDoom 18 år siden
Jeg er ikke tekniker, men jeg kan umiddelbart ikke se, hvad 3D og animation har til fælles.
Og da du skrev "live action" umiddelbart efter at have skrevet at de springer ud i hovedet på os, så troede jeg, at du var inde på noget med kombi film og live teater.
Men nu er jeg med.
;-)
#10 gi-jones 18 år siden
Ikke desto mindre så tror jeg nu som de øvrige at vi skal tage det her med et gran salt. Alt kan stadig ske.
#9: Har du aldrig hørt udtrykket 3d-animation? Det er ellers noget jeg bruger en stor del af min tid på :)