Gravatar

#1 Patriarch 21 år siden

Her er et billede af det hjemmeside design jeg pt. er ved at designe.

Hvad synes i?

http://www.marcussenmusic.com/sitetest.jpg

Hvis der er en der lige fortæller mig hvordan jeg laver ovenstående til link ville det også være cool
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 filmz-ataris 21 år siden

Det ser umiddelbart godt ud, men synes det er lidt svært at vurdere ud fra et billede. Det skal helst afprøves i Firefox :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#3 lagoni 21 år siden

Du er ved at lave en hjemmeside, men ved ikke hvordan man laver links? :)
Her er lidt hjælp.

Umiddelbart synes jeg designet ser ret godt ud. Skrifttypen passer godt til resten, men hvis der er lange tekstpassager kan det måske være lidt irrterende at læse...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 Patriarch 21 år siden

Lagoni din fræksak! ;)

Jeg ved hvordan man bruger Dreamweaver.. men ved intet om HTML.. det er også derfor jeg bare skal designe sitets udseende.. og så have nogen til at sætte lortet sammen hehe.

[edit] Hmmm.. nu når jeg har lavet en ny post kan jeg ikke rette den gamle. Er der en admin der ved lejlighed lige kunne assistere :)
Gravatar

#5 Kalle Ferm 21 år siden

Synes faktisk det ser ret godt ud. :-) Thumbs up!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#6 filmz-Alex De Large 21 år siden

Flot design, og endnu mere blæret at du laver musikken til det nye TimeSplitters. Jeg forventer selvfølgelig at du kan skaffe nogle hjem til os andre ;)

Og jeg ser du bruger IGN screenshots. Det er vist en no go. Ign skulle være ret skrappe mht. sådan noget.
Gravatar

#7 Patriarch 21 år siden

Takker... jeg bruger ikke det screen når det er... det er bare 'et placeholder'.
Gravatar

#8 Corgan 21 år siden

Patriarch, hvad laver du siden i? Bliver det html eller flash? Du skrev tidligere at du bruger Dreamweaver, så jeg går ud fra det er html. Grunden til at jeg spørger er nemlig, at du har brugt en skrifttype, der måske ikke er helt normal. Hvis du bruger den i html kan du være sikker på at siden ikke vises sådan alle steder. Der er nemlig ikke alle der har den skrifttype, og denne vil derfor blive erstattet af en default, som måske kan fucke ordenen op på din side.

Jeg kan se du bruger mange billeder i dit design. Det ser også flot nok ud. Problemet er dog, at ikke alle har en lynhurtig internet-forbindelse, så du kan risikere at folk skal sidde og vente i meget lang tid før siden vises korrekt. Dette kan være med til at folk mister interessen og lynhurtigt klikker videre til en anden side.
Derfor er det en god idé at gå lidt på kompromis ang. billeder vs. loade tid.

Og lige en sidste ting:
Det er nok en pricip-sag, men jeg ville nok ikke skrive mit telefonnummer på siden. Du ønsker vel næppe at dette nummer skal misbruges, så du bliver ringet op midt om natten eller noget i den stil. Vælg hellere kun at skrive din email-adresse (evt. en adresse som du ved kan tåle at modtage spam), og hvis du bliver kontaktet over mailen, kan du jo skrive tilbage og give dem dit nummer.

Lige en allersidste ting:
Ellers ser det flot ud. Designet virker dejlig overskueligt.
Gravatar

#9 Michael Andersen 21 år siden

Ja, det holder. Nice work, Patriarch.

Måske er selve navnet, www.marcussenmusic.com, lidt for langt? Hvad med f.eks. at bruge... cussen.com i stedet?

Det' gas! I ka ta det :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 Patriarch 21 år siden

Tak... Med hensyn til skrift typen havde jeg tænkt mig at det skulle være et billede, og ikke HTML text - men så kan der jo komme roblem med load tiden som du nævner. Hmmm... er det ikek rimeligt at antage at potentielle klienter har bredbånd?

Tlf. nummer.. tja.. det har du måske ret i.

En af de ting jeg frygter rent designmæssigt er at det måske ikke virker så seriøst. At folk der skal have musik til deres Drama ville instinktivt tænke at jeg ikke magtede det pga. det noget ungdommelig/tegneserie look.

Debatere lidt med mig selv om jeg skal overveje Flash - ikke at jeg selv kan finde ud af det. Men jeg er heller ikke skarp til HTML, så ideen er bare at designe lortet. Så må den der laver siden tage stilling til hvad der bedst realisere det.

Skriv ny kommentar: