Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 13 år siden

Legion... hold kæft en fed trailer, der lover all-out action med masser af gore og kreative ideer. Man fik dog ingen af disse ting =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 filmzkim 13 år siden

"Terminator: Salvation" kan også nævnes. Dog synes jeg ikke selv, at den er dårlig, men jeg ved, at mange blev skuffet.
Gravatar

#13 Batsy 13 år siden

Filmzkim (12) skrev:
"Terminator: Salvation" kan også nævnes. Dog synes jeg ikke selv, at den er dårlig, men jeg ved, at mange blev skuffet.

Enig med dig, trailern var federe end selve filmen men synes dog stadig filmen var god alene action film, vis de 3 andre ikke havde været blevet lavet så havde den måske være mere overasskende eller ikke.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14 lordsasa 13 år siden

Nogen gange ja og andre gange nej :)
Gravatar

#15 Patriarch 13 år siden

The Village som Wimmie nævner. Men også Master & Commander. Den blev markedsført som eventyr/action... SUPER film. Men jeg tror noget af den blandet modtagelse den fik var bla. pga. at folk havde forventet noget andet.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#16 Slettet Bruger [609905707] 13 år siden

Det er meget forskelligt - en film som "I, Robot" blev lanceret som en ret typisk Will Smith-actionfilm og jo, det var der bestemt noget af, men jeg havde afskrevet filmen helt fra starten, indtil jeg endelig så den på dvd og opdagede, at det ikke var hvad jeg havde forventet.
Gravatar

#17 Castanea 13 år siden

Den dårligste trailer nogensinde:

Gravatar

#18 Babo84 13 år siden

Oliver Stones Alexander kommer jeg i tanker om. Fed trailer, og så får man to sølle slag i hele filmen krydret med sjove accenter og..... ja, det var squ ikke optimalt.
Gravatar

#19 wimmie 13 år siden

IK (8) skrev:

Så er [url= trailer sikkert lige til dig. Brilliant!

Definitely! Får også helt lyst til at se filmen nu :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: