Gravatar

#1 Collateral 13 år siden

På baggrund af denne nyhed, faldt det mig ind at jeg ikke tror at jeg nogensinde har set en film alene udfra en trailer. Har du nogensinde følt dig "snydt" oven på en filmoplevelse, der blev reklameret som noget andet end den reelt var?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 IK 13 år siden

Jeg kommer ikke lige i tanke om trailers, der har ' snydt' mig, men sidste år havde vi bl.a. The American, som ikke var det, den blev reklameret for. Jeg var forberedt på en langsom film (læste anmeldelsen af Ebert), og fik en kanon oplevelse, men ved at mange var skuffede.
Gravatar

#3 Castanea 13 år siden

[...] hun blev så skuffet, at hun nu har lagt sag an mod selskabet FilmDistrict, der står for distributionen af filmen i de amerikanske biografer.

Suk...
Gravatar

#4 Castanea 13 år siden

Hele trailer-konceptet er misvisende. En trailer skal ikke vise, men udtrykke filmen:

Gravatar

#5 wimmie 13 år siden

IK (2) skrev:
Jeg kommer ikke lige i tanke om trailers, der har ' snydt' mig, men sidste år havde vi bl.a. The American, som ikke var det, den blev reklameret for. Jeg var forberedt på en langsom film (læste anmeldelsen af Ebert), og fik en kanon oplevelse, men ved at mange var skuffede.

Jeg skulle netop til at poste omkring "The American" da jeg læste denne overskrift. Jeg var én af dem der blev godt og grundigt "snydt" af traileren - troede vi skulle ind og se en Bourne-agtig actionfilm...Jeg blev dog på ingen måder skuffet; synes det var en fantastisk film som den var :)

En anden film der vist snød en del var "The Village" der blev reklameret for som værende en gyser... Efter min mening var det mere et spændings-drama med en kærlighedshistorie.

Jeg kan langt bedre lide teasers eller de trailers der bare viser en række klip uden dialog men med musik (især hvis det er godt musik, hehe).
Var det ikke "Sunshine" der havde sådan en trailer? (kan ikke lige huske det...)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6 Neranders 13 år siden

The Bridge to Terabithia blev markedsført som værende en Narnia-agtig familiefilm. Det var med forventning om dette. Dog fik jeg noget ganske andet: en utrolig voksen og rørende film, som jeg på ingen måde vil være foruden.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#7 Collateral 13 år siden

Neranders (6) skrev:
The Bridge to Terabithia blev markedsført som værende en Narnia-agtig familiefilm. Det var med forventning om dette. Dog fik jeg noget ganske andet: en utrolig voksen og rørende film, som jeg på ingen måde vil være foruden.

Skal virkelig have den film set på et tidspunkt, synes den bliver nævnt meget positivt herinde fra tid til anden.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8 IK 13 år siden

wimmie (5) skrev:
Jeg blev dog på ingen måder skuffet; synes det var en fantastisk film som den var :)

Sådan kan det også gå. :)

wimmie (5) skrev:
Jeg kan langt bedre lide teasers eller de trailers der bare viser en række klip uden dialog men med musik (især hvis det er godt musik, hehe).

Så er [url= trailer sikkert lige til dig. Brilliant!
Gravatar

#9 Collateral 13 år siden

IK (8) skrev:
Så er [url= trailer sikkert lige til dig. Brilliant!

Den er i hvert fald noget for mig! Fik helt vildt løst til at se den film nu.
Gravatar

#10 Neranders 13 år siden

Collateral (7) skrev:
Skal virkelig have den film set på et tidspunkt, synes den bliver nævnt meget positivt herinde fra tid til anden.

Og det kan ikke gå stærkt nok! :)

Derudover er jeg meget enig i, The American også er blevet markedsført helt forkert, trods det er en fremragende film.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: