..ja det har da kildet lidt i fingrene, at bare flå pakken op med skælvende hænder, som en alkoholiker med hans første morgenporter,og få installeret den.... men nææænej, for så har jeg solgt min sjæl til djævlen...og de får den ikke.... :-)
Behold da lortet og skriv Fuck Jer tilbage. Jeg havde også bøvl med nogle af de der netidioter, og jeg truede dem bare med forbrugerstyrelsen i en mail, så fik jeg en undskyldning, og hørte aldrig mere fra dem.. Samt at jeg selvfølgelig ikke skulle betale det girokort de sendte med, da jeg aldrig havde bestilt noget i 1. omgang.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
http://www.crazywin.dk/konkurrence.asp?link=D97097... ...der var 2 forskellige som denne hvor jeg tildmeldte mig, når man skriver sin mail adresse bliver man sendt videre til næste side hvor man så skal skrive sit navn og adresse , så er man automatisk med i nogel flere konkurencer....der har man så bare lige sneget en indmeldeldse til Home-enter indimellem......og det er der jeg man mener man balancere på en knivsæg af markedsføringsloven....for reelt set har jeg jo selv trykket på knappen.....Men jeg har ikke på noget tidspunkt været klar over at det var andet en konkurencer jeg sagde ja til..... kan jo godt bagefter se at det var dumt, men nogen gange går det jo stærkt når man sider og dalre lidt rundt på nettet....
#9 er du nu sikker pp at der ikke stod noget ala: "ja, jeg vil gerne deltage i konkurrencen om "blablabla" og modtager derudover 2 gratis film for kun 39,95 i porto og eksp. gebyr"
???
har i hvert fald set mange sådanne konkurrencer på nettet
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Det var det samme "firma" jeg havde bøvl med. Bare tru med bål og brand, så skal de nok makkeret. Og behold da den gave, de var så venlige at sende for ulejligheden. (I realiteten kan du jo bare benægte at du har modtaget den!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
ja, den med at nægte at have fået den går nok ikke......men jo de får med bål og brand.....har truet med forbrugerombudsmanden (har sendt en mail til dem på www.forbrug.dk ) så må vi se hvad de siger. Og jo der ganske sikkert stået et eller andet sted at jeg gerne vil deltage og modtage et eller andet, men når man i god tro tror det er en konkurence falder man jo i vandet ..klik først...læs bagefter..., så det er jo en lærestreg til os enfoldige og godtroende menesker, som skrubelløse onskabsfulde,og nederdrægtige marketingsfolk udnytter......så husk det folkens!! læs det med småt.....men lidt skræmende at man reelt set kan side og tilmelde folk man ikke kan li til alt muligt....kunne være man skulle få snuset et par navne op i Home-enters kundeafdeling...sæ kan de lære det kan de.....
#11 filmz-bullettooth 19 år siden
#12 davenport 19 år siden
Jeg havde også bøvl med nogle af de der netidioter, og jeg truede dem bare med forbrugerstyrelsen i en mail, så fik jeg en undskyldning, og hørte aldrig mere fra dem.. Samt at jeg selvfølgelig ikke skulle betale det girokort de sendte med, da jeg aldrig havde bestilt noget i 1. omgang.
#13 lagoni 19 år siden
#14 filmz-bullettooth 19 år siden
#15 Skobbolop 19 år siden
???
har i hvert fald set mange sådanne konkurrencer på nettet
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#16 lagoni 19 år siden
#17 davenport 19 år siden
Og behold da den gave, de var så venlige at sende for ulejligheden. (I realiteten kan du jo bare benægte at du har modtaget den!)
#18 gi-jones 19 år siden
#19 filmz-bullettooth 19 år siden
#20 filmz-light wader 19 år siden
http://www.slemmedreng.dk/player/p274.php