Gravatar

#1 filmz-bullettooth 19 år siden

Sad forleden og surfede lidt rund på nettet, faldt over en konkurence ( af den slags hvor du bare tilmelder dig et nyhedsbrev ) og så kan du vinde en fladskærm.... men 3min efter for jeg en mail fra HomeEnternainment. Med tak for indmeldelse og en ordrerbekræftelse på nogle film...??? jeg besvare straks (i nogle ik så pæne vendinger) at jeg ikke har bestilt noget som helst, og det skal afmeldes straks. Næste dag modtager jeg en mail fra deres kundeservice at de skal have min "historik" for at kunne beandle sagen...jeg mailer tilbage med svar og foklarer tingene som de er. Jeg for svar hurtigt, at jeg ikke er i deres system nogen steder....fint!! igår modtog jeg så 2 pakker med film i posten.... er der nogen herinde der har været ude for lignende ulovlige handlinger..? og nogen der har forslag til hvordan man skal forholde sig...? kan jo selvfølgilg bare sende dem tilbage, men det er lidt imod mine principper at rende posthuset med deres lort når jeg ikke har bedt om det....arrrggghhhh!
--------- for rent ---------
Gravatar

#2 lyspunkt 19 år siden

Hvis du ikke har bestilt noget, så kan du jo betragte dem som gave.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#3 inflector 19 år siden

Skriv nægtet modtaget på pakkerne og smid dem i den nærmeste (røde)postkasse.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 filmz-bullettooth 19 år siden

tjaaaa, tror jeg hopper på inflectors løsning...er så bare spændt på om jeg bliver opkrævet de 58,- pr film i returgebyr, som de skriver i deres medlemsbetingelser på deres hjemmeside.....SÅ!! bliver man nok en smule stram i masken....
Gravatar

#5 gi-jones 19 år siden

Hvordan skulle de kunne opkræve penge? Har du givet dem dit dankortnummer?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 filmz-bullettooth 19 år siden

nope!...men de har jo tilsyneladende min adresse, så det er jo bare et girokort ind af døren med mit navn på.....går da også stærkt ud fra der har ligget et par rude-fætre i de pakker jeg modtog, men har med vilje ikke åbnet dem.
Gravatar

#7 Scherlund 19 år siden

Jeg mindes fra min tid på handelsskolen at du skal gøre firmaet opmærksom på at du har modtaget nogle ting fra dem som du ikke har bestilt. Det er så deres opgave at hente tingene fra dig. Hvis dette ikke sker indenfor en bestemt tidsgrænse, kan ikke huske hvilken, så kan du betegne varerne som en gave og frit beholde dem. Jeg ville dog lige tjekke op omkring det. Da det efterhånden er 5 år siden jeg sidst havde noget med den slags at gøre.
Gravatar

#8 gi-jones 19 år siden

Ja, skriv en mail til dem og gør opmærksom på det. Spørg hvordan du skal forholde dig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 filmz-bullettooth 19 år siden

jeg har skrevet til dem at jeg ikke ønsker deres film, og de svare at jeg bare skal sende dem retur, men det ophæver jo ikke automatisk det medlemsskab , som jeg i første omgang ikke har bedt om, og det udelukker dem jo så ikke for at opkræve returgebyr, i den næste pakke, som jeg med garanti får tilsendt næste måned. Men det kunne jo være interresant hvis de selv er forpliget til at afhente dem selv, så skal jeg med glæde stå i døren og sige pænt goddag, kom ind og hils på min hund...hæhæ!
Men syntes det er ærgeligt at sådan noget kan ske, jeg handler tit på nettet, og melder mig af og til, til konkurencer/nyhedsbreve bare for sjov, og har aldrig været ude for at blive snydt på den måde.

Tak for din tilmelding til Action and Adventure klubben.

Du vil snart modtage din første pakke med spillene "Fahrenheit", "SWAT 4" og "Beyond Good and Evil"

...enhver med sund fornuft ville sku da aldrig bestille de film!!!!!! hvad tænker de på....?
Gravatar

#10 DarkLight 19 år siden

Derimod er Beyond Good And Evil hele besværet værd :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: