Gravatar

#11 MOVIE1000 11 år siden

HonoDelLoce (10) skrev:
Jeg er ked af at have ladet jer hænge !

Frokosten blev efterfulgt af et mere end fyldestgørende besøg på toilettet, der efterlod mig med så meget sved på panden, at jeg måtte tage mig en time på sofaen !

Og nu må jeg hellere smutte i bad...

What a great afternoon !

Det vigtigste er vel at du er kommet tilbage? ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12 HonoDelLoce 11 år siden

MOVIE1000 (11) skrev:

Det vigtigste er vel at du er kommet tilbage? ;)

Tak tak ! Det er rart at vide, at man var savnet ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13 Kyllingebenet 11 år siden

HonoDelLoce (10) skrev:
Frokosten blev efterfulgt af et mere end fyldestgørende besøg på toilettet, der efterlod mig med så meget sved på panden

Var der blod, sved og tårer? :$
Gravatar

#14 doom WAD 11 år siden

Er der andre end mig der har færten af, at Dr. Strange aka Mr. Philosopher aka Legende aka Mr. Kiwi aka Dr. Crazy aka Turus Æftergaard aka jeg ved ikke hvad er tilbage under navnene Garfielda & senest Lavendel?

Desværre har jeg indtil nu kun stødt på saglige indlæg fra den nye bruger. Noget skuffende.
Gravatar

#15 Kyllingebenet 11 år siden

Doc Doom (14) skrev:
Er der andre end mig der har færten af, at Dr. Strange aka Mr. Philosopher aka Legende aka Mr. Kiwi aka Dr. Crazy aka Turus Æftergaard aka jeg ved ikke hvad er tilbage under navnene Garfielda & senest Lavendel?

Desværre har jeg indtil nu kun stødt på saglige indlæg fra den nye bruger. Noget skuffende.

Det var også min første tanke.
Gravatar

#16 Tenebrae 11 år siden

Filmz kan vel tjekke de brugeres IP-adresser og hvis det er den samme som Legende etc. etc., så er det vel bare ud. Hvis man er smidt ud, så er man smidt ud.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#17 doom WAD 11 år siden

Der var en eller anden der skrev for nylig, at hvis man går på via en mobilforbindelse - om der så menes en PC via mobil eller direkte via mobil - så skifter IP-adressen.
Gravatar

#18 The Insider 11 år siden

Doc Doom - i stedet for at skrive adskillige indlæg, der direkte bater fjolset til at komme ud af hi og spamme igen, skal du måske bare prøve at ignorere ham, og så vil han måske ryge i glemslen af sig selv?
War. War never changes.
Gravatar

#19 doom WAD 11 år siden

I get the message.

Skriv ny kommentar: