Det er med stor beklagelighed, at jeg hermed må melde min afgang.
Jeg har i de sidste tre timer siddet foran computeren og kæmpet hårdt med en vigtig beslutning.
Der synes at være så meget, der taler både for og imod mit fravalg af denne side i den nærmeste fremtid. På imod-siden er der det faktum, at der hver andet minut udgydes nye guldkorn her på siden - guldkorn, jeg helst ikke vil være foruden.
På for-siden er der det alt-overskyggende, at tonen ender med at blive grim og usaglig. Ubekvemme personlige angreb og vrissen af den mindste antydelse af en komisk kommentar.
Men sådan bliver jeg altid, når jeg er sulten. Derfor er beslutningen taget !
Jeg går til frokost !
Er tilbage om en times tid.. Måske lidt mindre..
På gensyn !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Frokosten blev efterfulgt af et mere end fyldestgørende besøg på toilettet, der efterlod mig med så meget sved på panden, at jeg måtte tage mig en time på sofaen !
Og nu må jeg hellere smutte i bad...
What a great afternoon !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 HonoDelLoce 11 år siden
Jeg har i de sidste tre timer siddet foran computeren og kæmpet hårdt med en vigtig beslutning.
Der synes at være så meget, der taler både for og imod mit fravalg af denne side i den nærmeste fremtid. På imod-siden er der det faktum, at der hver andet minut udgydes nye guldkorn her på siden - guldkorn, jeg helst ikke vil være foruden.
På for-siden er der det alt-overskyggende, at tonen ender med at blive grim og usaglig. Ubekvemme personlige angreb og vrissen af den mindste antydelse af en komisk kommentar.
Men sådan bliver jeg altid, når jeg er sulten. Derfor er beslutningen taget !
Jeg går til frokost !
Er tilbage om en times tid.. Måske lidt mindre..
På gensyn !
#2 davenport 11 år siden
Velbekomme :)
#3 Åkepool 11 år siden
#4 JannikAnd 11 år siden
#5 davenport 11 år siden
#6 Kyllingebenet 11 år siden
#7 wimmie 11 år siden
Skisme nogle lange frokostpauser...
#8 davenport 11 år siden
#9 zombieman 11 år siden
#10 HonoDelLoce 11 år siden
Frokosten blev efterfulgt af et mere end fyldestgørende besøg på toilettet, der efterlod mig med så meget sved på panden, at jeg måtte tage mig en time på sofaen !
Og nu må jeg hellere smutte i bad...
What a great afternoon !