Apropos Oscars, så har der været mange mindeværdige øjeblikke ved uddelingen af den såkaldte honorary Oscar og derfor denne tråd til at genopleve den magi, som kan opstå i disse øjeblikke. Om ikke andet, er jeg sikker på, at Elwood kan finde en musical stjerne frem ;)
[url= af giganterne[/url]
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har altid godt kunne lide at se da Charlie Chaplin fik sin, mener der var tale om omkring 5 minutters stående klapsalver den gang showet blev sendt. Men han er også bare så rørt, man får selv helt tårer i øjnene...[url= Chaplin receiving an Honorary Oscar - 44th Annual Academy Awards[/url]
#1 hehe jeg har ikke lige fundet ham som jeg tror du tænker på endnu, men Stanley Donen fik jo også en i 1997, og han har lige så meget og sku ha sagt i forbindelse med den gyldne æra, som dem med stepskoene (og det med skoene tjaa just see the clip hehe)
8-)
[url= sådan her holder man satme en Oscar Speech![/url]
Owen Wilson ligner lidt en der ikke aner hvad der foregår 8-)
Ham ved 1:57 minder mig lidt om en bestemt fella hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har ikke kunnet finde en video med Peter O' Toole og hans pris. Det er da i hvert fald også en som har fortjent det, selv om han i første ikke gad at tage imod den.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#1 filmz-Bruce 16 år siden
[url= af giganterne[/url]
#2 tiany 16 år siden
#3 filmz-Bruce 16 år siden
#4 elwood 16 år siden
8-)
[url= sådan her holder man satme en Oscar Speech![/url]
Owen Wilson ligner lidt en der ikke aner hvad der foregår 8-)
Ham ved 1:57 minder mig lidt om en bestemt fella hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#6 filmz-Bruce 16 år siden