Står og skal finde et par film til en horror aften som vi skal holde i et hus ude i skoven. Men udover "Blair witch" og "The strangers" er jeg lidt på bar bund.. Nogle forslag :) ?
Der findes jo mange film, der passer til den situation. "The Evil Dead" foregår i et hus ude i skoven. Det samme gør den danske "Midsommer". For ikke at nævne den forholdsvis nye (og ret effektive) "The Strangers" med Liv Tyler.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Må også erklære mig enig i at Ils er super fed, den går man ikke galt i byen med!
#8 - The Descent foregår i en grotte, som godt befinder sig i en skov, men ville ikke kalde den for en "hytte-i-skoven-gyser. Og går ud fra det, der ledes efter.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Mange tak for forslagene. Jeg tror ihvertfald jeg vil se nærmere på "Ils" - der er åbenbart heller ikke nogle af os der har set den - måske fordi den er fransk :)
#1 filmz-thadude9220 15 år siden
Står og skal finde et par film til en horror aften som vi skal holde i et hus ude i skoven. Men udover "Blair witch" og "The strangers" er jeg lidt på bar bund.. Nogle forslag :) ?
Mvh
#2 Riqon 15 år siden
#3 Lord Beef Jerky 15 år siden
#4 Buzz 15 år siden
#5 MOVIE1000 15 år siden
Fredag den 13. (dem er der nok at vælge imellem)
#6 evermind 15 år siden
#7 Takfornu 15 år siden
#8 Ericmase 15 år siden
#9 stoffer 15 år siden
#8 - The Descent foregår i en grotte, som godt befinder sig i en skov, men ville ikke kalde den for en "hytte-i-skoven-gyser. Og går ud fra det, der ledes efter.
#10 filmz-thadude9220 15 år siden