Jeg har kigget langt efter Rob Zombies debutfilm House of 1000 Corpses på Club Racoon. Jeg er skide nysgerrig, men tør ikke at hoste op med 150,- hvis det er noget værre lort. Genren tiltaler mig (selvfølgelig) og alt muligt, men alligevel. Jeg tjekkede op på den inde på IMDB, men det bliver man jo ikke en skid klogere af. Her bliver den enten kaldt det argeste lort eller et mesterværk. Derfor tilspørger jeg Jer, oh Danmarks største filmnørder, er der nogen af Jer, der har set den? Er den kr. 150,- værd?
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Den er rimelig mærkelig. Jeg tror at man med stor sikkerhed kan sige, at Rob Zombie ikke er rigtig i hovedet.
Jeg synes at der er nogen fede elementer. Der er for mig at se en del inspiration hentet i Natural Born Killers med de surrealistiske sekvenser, der kommer ind imellem.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
D'Herrer... Jeg takker for Jeres velvillighed i at delagtiggøre mig i Jeres holdninger med hensyn til omtalte film. Jeg vil foreløbig holde snotten væk, men vil tage et eventuelt køb op til fornyet overvejelse, når filmen komme lidt ned i pris. Hvor billig skal den blive, førend den er prisen værd?
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
hvis man holder af rob zombie´s muski vidioer så kan man godt sætte sig til at se den...!
personligt vil jeg ikke gi selve filmen top karekter men syntes nu at hvis man synes at hans musik vidioer er fasinerene (som jeg gør) så er jeg næsten sikker på at man vil kunne li filmen pga det visuelle indtryk
(jaaa der ER copyright på alle stavefejt?) The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends" Http://www.chucknorrisfacts.com
#1 Captain Vallo 22 år siden
Jeg tjekkede op på den inde på IMDB, men det bliver man jo ikke en skid klogere af. Her bliver den enten kaldt det argeste lort eller et mesterværk.
Derfor tilspørger jeg Jer, oh Danmarks største filmnørder, er der nogen af Jer, der har set den?
Er den kr. 150,- værd?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#2 filmz-vassago 22 år siden
#3 Captain Vallo 22 år siden
=(
andre?
then why is my arse
#4 filmz-vassago 22 år siden
#5 Spanner 22 år siden
Jeg synes at der er nogen fede elementer. Der er for mig at se en del inspiration hentet i Natural Born Killers med de surrealistiske sekvenser, der kommer ind imellem.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#6 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Jeg syntes, at Rob Zombie har en meget syg tankegang !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#7 Captain Vallo 22 år siden
Jeg takker for Jeres velvillighed i at delagtiggøre mig i Jeres holdninger med hensyn til omtalte film.
Jeg vil foreløbig holde snotten væk, men vil tage et eventuelt køb op til fornyet overvejelse, når filmen komme lidt ned i pris.
Hvor billig skal den blive, førend den er prisen værd?
then why is my arse
#8 filmz-vassago 22 år siden
#9 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#10 p0lsefeeN 22 år siden
personligt vil jeg ikke gi selve filmen top karekter men syntes nu at hvis man synes at hans musik vidioer er fasinerene (som jeg gør) så er jeg næsten sikker på at man vil kunne li filmen pga det visuelle indtryk
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com