Hvad mener i om gyserfilmen: House of Hunted Hill? For mig er det en af de bedste gyserfilm nogensinde. Den har stemning og så er den fandens uhyggelig XD Mange kritiserer den for at mangle historie. Jeg kan godt forstå dem da historien måske også er en smule tynd, men hvis en ordenlig historie skulle skabes ville det jo blive en helaftens film? Som kompentation for den manglende historie, udspiller stort set hele filmen sig i "orkanens øje" - der hvor det går løs.
Men hvad meneri i? Hvis nej - hvilke gyser film er så værd at se?
#1 Tænker du på The House on Haunted Hill? For den anden dér kender jeg ikke. :)
Men hvis du tænker på genindspilningen, synes jeg, den lagde godt nok ud og egentlig havde nogle fine momenter for så desværre at udvikle sig tåbeligt. Sådan husker jeg den i det mindste, men det er længe siden ... Jeg mindes også, at jeg umiddelbart godt kunne lide originalen med Vincent Price, selv om jeg blev skuffet over, at
det hele bare viser sig at være tricks.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
JEg må sige at jeg alligevel er enig med dig evermind. Filmen starter godt ud, men bliver faktisk lidt goofy til sidst med spøgelset i ringe grafik. Ødelægger det faktisk lidt, men må sige at filmen stadig er blandt en af de bedste gyserfilm nogensinde produceret!
jeg elsker House on haunted hill også 2eren selvom den er uden Geoffrey Rush men elsker især sådan som spøgelserne bevæger sig til den musik sekvens hvor de går på en slags robot agtig måde det passer rigtig godt sammen
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 filmz-Naaru0810 16 år siden
For mig er det en af de bedste gyserfilm nogensinde. Den har stemning og så er den fandens uhyggelig XD
Mange kritiserer den for at mangle historie. Jeg kan godt forstå dem da historien måske også er en smule tynd, men hvis en ordenlig historie skulle skabes ville det jo blive en helaftens film?
Som kompentation for den manglende historie, udspiller stort set hele filmen sig i "orkanens øje" - der hvor det går løs.
Men hvad meneri i?
Hvis nej - hvilke gyser film er så værd at se?
#2 PredatorX 16 år siden
Man skal altid se The Shining.
#3 evermind 16 år siden
Tænker du på The House on Haunted Hill? For den anden dér kender jeg ikke. :)
Men hvis du tænker på genindspilningen, synes jeg, den lagde godt nok ud og egentlig havde nogle fine momenter for så desværre at udvikle sig tåbeligt. Sådan husker jeg den i det mindste, men det er længe siden ... Jeg mindes også, at jeg umiddelbart godt kunne lide originalen med Vincent Price, selv om jeg blev skuffet over, at
#4 PredatorX 16 år siden
#5 evermind 16 år siden
#6 filmz-Naaru0810 16 år siden
Filmen starter godt ud, men bliver faktisk lidt goofy til sidst med spøgelset i ringe grafik. Ødelægger det faktisk lidt, men må sige at filmen stadig er blandt en af de bedste gyserfilm nogensinde produceret!
#7 MOVIE1000 16 år siden